با رای اعضای مجمع انتخابات هیات کشتی استان مازندران، عسکری محمدیان با کسب 9 رای اعضای مجمع، برای 4 سال سکاندار هیات کشتی مازندران شد

به گزارش  شرق پرس با حضور حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، عسگری دبیر فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران و اعضای مجمع، انتخابات هیات کشتی استان مازندران در سالن شهید زرهون اداره کل ورزش و جوانان مازندران برگزار شد و پس از دو دور رای گیری درنهایت عسکری محمدیان با کسب ۹ رای از ۱۷ رای ماخوذه بعنوان رئیس هیات کشتی مازندران انتخاب شد. حمید محمدنژاد دیگر کاندید راه یافته به دور دوم نیز ۸ رای اعضای مجمع را بدست آورده بود.

 

حاج حبیب حسین زادگان در این جلسه و پس از رای گیری گفت : از همه مسئولان فدراسیون کشتی ، وزارت ورزش و جوانان و اعضای مجمع برای برگزاری این انتخابات پر شور و رقابتی تقدیر و تشکر می کنم  و همینطور عرض خسته نباشید و خداقوت به مسئولان اسبق ازجمله آقای ثمربخش، قادری ، عالیشان و فعلی دارم که برای اعتلای کشتی زحمات زیادی کشیدند.

 

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران حضور حسن یزدانی و محمد هادی ساروی که مانند دُر گرانبهای ورزش کشور هستند را نشان دهنده پویایی و اهمیت کشتی مازندران دانست و گفت : از همه مسئولان فدراسیون کشتی تقاضا می کنم نگاه ویژه خود را از کشتی مازندران دریغ نکنند و امیدواریم با تعامل سه جانبه میان هیات کشتی، فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان شاهد اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی در میادین بزرگ بین المللی باشیم .

 

حسین زادگان با تبریک به عسکری محمدیان به جهت انتخاب برای کرسی ریاست هیات کشتی و قدردانی از حمید محمدنژاد برای حضور در این رقابت، افزود؛ رئیس جدید هیات باید قدر فرصت خدمت را بدانند و با تعامل و خرد جمعی و بهره گیری از تجربیات ارزشمند برای توسعه ورزش کشتی مازندران تلاش کند.

 

سیدجلال عسگری دبیر فدراسیون کشتی نیز در این جلسه ضمن تقدیر از مسئولان سابق هیات کشتی مازندران گفت : امیدواریم آقای عسکری محمدیان با استفاده از ظرفیت های استان مازندران و همینطور فرصت خدمتگذاری بتوانند جایگاه کشتی مازندران را بیش از پیش تقویت کنند.

 

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با تمجید از ورزشکاران مازندران خصوصاً کشتی گیران بنام این استان گفت : کشتی مازندران نگین ورزش ایران است .