مهدی عرب با اشاره به همکاری خوب مدیرکل امور اجتماعی استانداری و مدیرکل بهزیستی مازندران در اجرای هرچه بهتر طرح جمع‌آوری متکدیان شرق مازندران، تصریح کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 269 بار طرح جمع‌آوری متکدیان در سطح شهر انجام گرفت.

 

motekadi5

به گزارش شرق پرس, مسئول مرکز ساماندهی متکدیان شرق مازندران گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۲۶۹ بار طرح جمع‌آوری متکدیان در سطح شهر انجام گرفت.

   

 

 

مهدی عرب امروز در گفت‌وگو با فارس در ساری با اشاره به اجرای طرح ساماندهی متکدیان از سال ۹۰ در شهرستان ساری، اظهار داشت: با اجرای این طرح دیگر همچون گذشته شاهد حضور متکدیان در سطح شهر نیستم.

 

وی با بیان اینکه پس از انجام هر عملیات تنها تعداد افراد مشخصی دستگیر می‌شوند و همین ۳۰ نفر بیشترین مشکلات را برای ما به وجود می‌آورند، افزود: این افراد کارتن‌خواب و معتاد هستند و هیچ مرکزی هم آنها را پذیرش نمی‌کند.

 

مسئول مرکز ساماندهی متکدیان شرق مازندران با اشاره به همکاری خوب مدیرکل امور اجتماعی استانداری و مدیرکل بهزیستی مازندران در اجرای هرچه بهتر طرح جمع‌آوری متکدیان، تصریح کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۲۶۹ بار طرح جمع‌آوری متکدیان در سطح شهر انجام گرفت.

 

عرب با بیان اینکه در این طرح ۳۱۷ نفر زن و ۳۱۴ مرد دستگیر شدند، ادامه داد: ۲۹۱ نفر از این افراد، برای نخستین‌بار دستگیر می‌شدند و سابقه دستگیری قبلی نداشتند.

 

وی اذعان داشت: ۱۷۰ نفر از این متکدیان زیرپوشش کمیته امداد شهرستان ساری و استان قرار داشتند.

 

این مسئول با بیان اینکه در طول سال‌جاری ۴۳ مورد سبد غذایی تحویل خانواده‌های نیازمندان شد، گفت: هفت نفر از متکدیان غیر ایرانی بودند که به دفتر اتباع ارجاع داده شدند.