تا کنون بیش از چهل نفر از کسانی که در منازل خود از تجهیزات ماهواره‎ای استفاده می‎کردند به صورت داوطلبانه اقدام به تحویل این ابزار مخرب و دریافت یک دستگاه گیرنده دیجیتال به عنوان هدیه از سپاه کرده‌اند.

mahvare-jaygozin7 

 به گزارش شرق پرس, حسین جناسمی از اجرای طرح داوطلبانه معاوضه ماهواره با گیرنده دیجیتال در این شهرستان خبر داد.

 

 

فرمانده سپاه میاندورود در گفت‎وگو با فارس با اشاره به نقش مخرب و برنامه‌ریزی شده ماهواره‌ها برای تخریب بنیان‎های خانواده ایرانی و دور کردن جوانان از فرهنگ اسلامی از اجرای طرح جایگزینی گیرنده دیجیتال به جای ماهواره در منازل متقاضیان خبر داد.

 

وی اجرای این طرح را با هدف انجام اقدامات دفاعی و اقناعی به روش دعوت به مشاوره نسبت به افرادی که ماهواره دارند و در نهایت تشویق داوطلبان به تعویض این دستگاه با یک دستگاه گیرنده دیجیتال توصیف کرد.

 

فرمانده سپاه ناحیه میان‌دورود بیان داشت: تا امروز بیش از چهل نفر از کسانی که در منازل خود از تجهیزات ماهواره‎ای استفاده می‎کردند به صورت داوطلبانه اقدام به تحویل این ابزار مخرب و دریافت یک دستگاه گیرنده دیجیتال به عنوان هدیه از سپاه کرده‌اند.

 

این مسئول، استقبال عمومی افرادی که از تخریب و مضرات ماهواره مطلع شده‌اند را مناسب توصیف کرد و متذکر شد: برای ادامه این طرح فرهنگی و اقناعی به حمایت مالی کسانی نیازمندیم که دغدغه فرهنگ و دین دارند.

 

جناسمی با اشاره به دعوت فعالان بسیجی از این افراد برای حضور در جلسات اقناعی، خاطرنشان کرد: این افراد پس از شرکت در این نشست‌ها نسبت به خطرات این ابزار ضد فرهنگی آگاه می‎شوند و با رضایت و اشتیاق دستگاه خود را تعویض می‏‌کند.

 

وی در پایان از شناسایی و مذاکره با نصب‌کنندگان و فروشندگان این تجهیزات خبر داد و یادآور شد: سیاست‎های مذاکره‎ای و تشویقی برای اشتغال این افراد به کارهای مناسب و غیرمخرب در حال انجام است اما با کسانی که پس از نصیحت و حمایت بسیج باز هم اقدام به نصب این تجهیزات کنند برخورد قانونی می‎شود.