داور این دیدار در دقیقه 80 دروازبان تیم گلوگاه را با کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج کرد که این کار زمینه ساز بروز درگیری پس از پایان مسابقه شد.

 

dargiri-davar15

اعتراض فراوان بازیکنان تیم گلوگاهی در لیگ برتر فوتبال مازندران و ضرب و شتم شدید داور، منجر به بیهوش شدن داور و اعزام وی به بیمارستان شد .

 

 

 

به گزارش شرق پرس در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال مازندران ، تیم شهدای لمراسک گلوگاه میزبان تیم سد نکا بود که این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید .

 

داور این دیدار در دقیقه ۸۰ دروازبان تیم گلوگاه را با کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج کرد که این کار زمینه ساز بروز درگیری پس از پایان مسابقه شد.

 

دمیدن سوت پایان مسابقه توسط داور موجب حمله ور شدن بازیکنان تیم میزبان به سمت وی و ضرب و شتم شدید او شد که به دلیل صدمات فراوان وارده ، داور مسابقه بیهوش و پس از گذشت چند دقیقه به وسیله آمبولانس به بیمارستان گلوگاه اعزام شد .

 

محمدرضا دارابی رییس اداره ورزش و جوانان گلوگاه با تقبیح این رفتار ، خواستار جلوگیری از بروز این اتفاقات در آینده شد .

 

متاسفانه این گونه رفتارها در فوتبال مازندران تبدیل در حال تبدیل شدن به عادتی متداول است.

 

چاقوکشی های متعدد در بازی های فوتبال و فوتسال ، حمله ور شدن به داور در صورت راضی نبودن از نتیجه و موارد تلخ و آزار دهنده مشابه ، نفس برگزاری مسابقات فوتبال و فوتسال استان را زیر سووال می برد .

 

نایب رییس هیات فوتبال مازندران تاکید کرد : بدون هیچ اغماض و چشم پوشی در اولین فرصت با عاملان این درگیری برخورد می کنیم .

 

 هادی خلردی افزود : اگر با هر تصمیم داور ، بازیکنان معترض به دارو حمله ور شده و اقدام به کتک کاری کنند ، سنگ روی سنگ بند نشده و نمی توان به هیچ طریق فوتبال مازندران را اداره کرد .

 

وی بیان کرد : اشتباهات داوری ، جزو جدایی ناپذیر فوتبال است و همه کسانی که در این رشته حضور دارند باید بپذیرند که امکان اشتباه داور در هر بازی و هر صحنه ای از فوتبال وجود دارد .

 

نایب رییس هیات فوتبال مازندران افزود : قرار نیست هر اشتباه داور با کتک کاری جبران شود و بدون هیچ تردیدی با این شیوه ناپسند و مذموم برخورد قانونی خواهد شد .

 

خلردی گفت : اگر چه برقراری امنیت مسابقات فوتبال با نیروی انتظامی است اما در همه بازیکنان و کادر فنی و تماشاگران باید خود را ملزم به تامین امنیت و برگزاری مسابقه های فوتبال بدون هیچ درگیری و تنش بدانند.

 

وی افزود : یکی دیگر از روش های برقراری کامل تر امنیت در مسابقات فوتبال مازندران ، توجه بیشتر فرمانداران و مسوولان شورای تامین شهرستان ها در جلوگیری از بروز این اتفاقات در زمین های فوتبال است ./ایرنا