تیم فوتبال نساجی با سرمربی جدید اسپانیایی خود برای رسیدن به شرایط ایده آل در آنتالیا ترکیه اردو می زند

شرق مازندران : تیم فوتبال نساجی در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر نتایج خوبی را به دست نیاورد و با ۱۰ امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار گرفت. نساجی چی ها کار خود را با هدایت سید مهدی رحمتی آغاز کردند اما به دلیل عدم کسب نتیجه در مسابقات لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا این سرمربی پس از شکست ۴ بر صفر برابر استقلال تهران در هفته سیزدهم از سمت خود کناره گیری کرد.

پس از رحمتی هدایت تیم در بازی با هوادار در هفته چهاردهم بر عهده وحید رضایی بود که این دیدار با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید و پس از آن مدیران باشگاه نساجی «نیکولاس آلکاراز» اسپانیایی را به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی کردند.

آلکاراز در اولین بازی خود رو در روی پرسپولیس در دیداری معوقه از هفته یازدهم لیگ برتر قرار گرفت که این بازی را نماینده استان مازندران یک بر صفر واگذار کرد. آلکاراز در دومین تجربه حضور در نیمکت نساجی به مصاف فولاد خوزستان که هدایت این تیم را هم یکی دیگر از مربیان اسپانیایی شاغل در لیگ برتر ایران (ایگناسیو ماتینز) بر عهده دارد، قرار گرفت که این بازی هم با نتیجه یک بر صفر به سود فولاد به پایان رسید تا آلکاراز در دو تجربه نخست خود روی نیمکت نساجی از کسب امتیاز ناکام بماند.

تیم نساجی با اتمام مسابقات نیم فصل اول و برای آمادگی بیشتر برای ادامه رقابت‌ها، قصد دارد یک اردوی ۱۲ روزه را در شهر آنتالیا ترکیه برپا کند و همچنین چند دیدار تدارکاتی نیز برای نساجی چی ها در نظر گرفته شده است. علاوه بر این آلکاراز لیست بازیکنان مد نظر خود را در اختیار مدیران این باشگاه قرار داده تا آنها با نفرات خواسته شده وارد مذاکرده شوند.

تیم نساجی در هفته شانزدهم لیگ برتر در تهران میهمان تیم پیکان است که هنوز سازمان لیگ روز و ساعت برگزاری این دیدار را اعلام نکرده است.