در شب درخشش مازندرانی ها, گل حساس سیامک نعمتی بازیکن مازندرانی پرسپولیس, تاریخ ساز شد و موجب شد سرخ پوشان به فینال جام باشگاههای آسیا راه یابند

به گزارش شرق پرس در حالیکه السد قطر با ستاره های کهکشانی خود می توانست با رد شدن از سد پرسپولیس و ورزشگاه مخوف آزادی به فینال باشگاه های آسیا و یکی از مهم ترین افتخاراتش برسد, اما تیم سرخ پوش پایتخت با درخشش بازیکنان مازندرانی خود, این تیم پر مهره قطری را دست خالی به خانه فرستاد.

در دیدار برگشت که مقابل چشمان بیش از ۸۰ هزار تماشاگر پرسپولیسی برگزار شد, وقتی سرخ پوشان گل نخست بازی را از ستارگان السد دریافت کردند, ناخودآگاه نگاه ها به سوی نیمکت بی رمق پرسپولیس رفت. اما دستان خالی برانکو نمی توانست تماشاگران را قانع کند که به انتهای این قصه خوش بین باشند.

بازی فوق العاده شجاع خلیل زاده, دوندگی بی امان و موقعیت های خطرناکی که علی علی پور ایجاد کرد, تلاش هدفمند امید عالیشاه و گل تمام کننده سیامک نعمتی, این پیام را برای همگان داشت که ورزش مازندران و جوانان باانگیزه و سخت کوش آن, همواره در قله ورزش کشور باقی خواهند ماند.

نکته قابل توجه اینست که در این صعود تاریخ ساز , سرخ های پایتخت همواره از حضور ۳ فوتبالیست مازندرانی سود می برد و در مجموع چهار بازیکن هم استانی نقش تعیین کننده ای در این افتخارآرفینی ملی داشتند.