مقامات باشگاه النصر عربستان ارزش قراراداد با رونالدو را اعلام نکردند اما به گفته رسانه ها، ارزش قرارداد  بیش از 200 میلیون یورو (214 میلیون دلار) است

شرق مازندران : کریستیانو رونالدو ستاره فوتبال جهان با تیم “النصر” سعودی به توافق رسید و قرارداد امضا کرد.
این قرارداد ۲٫۵ ساله است و تا سال ۲۰۲۵ طول خواهد کشید. باشگاه النصر جمعه شب این موضوع را در توییتر اعلام کرد.

یک منبع آگاه که خواست نامش اعلام نشود به خبرگزاری فرانسه گفت رونالدو برای ۲٫۵ سال بازی با باشگاه النصر قرارداد امضا کرد.
مقامات باشگاه ارزش قراراداد را اعلام نکردند اما به گفته رسانه ها، ارزش قرارداد  بیش از ۲۰۰ میلیون یورو (۲۱۴ میلیون دلار) است. این باارزش ترین قرارداد تاریخ فوتبال کشورهای عربی و آسیایی است.

رونالدو قرار است یکشنبه آینده به ریاض سفر کند تا در تمرینات باشگاه النصر حاضر شود.

اولین بار، صفحه باشگاه النصر در توییتر خبر امضای قرارداد را منتشر کرد. صفحه باشگاه النصر در توییتر نوشت: رئیس هیات مدیره باشگاه “مسلمی آل معمر” اندکی قبل با ستاره فوتبال کریستیانو رونالدو قرارداد امضا کرد. قرارداد تا سال ۲۰۲۵ خواهد بود.
همچنین عکسی از رئیس هیات مدیره باشگاه النصر و رونالدو منتشر شد در حالی که پیراهن شماره ۷ النصر به نام رونالدو را در دست دارند.

قرارداد در شهر مادرید پایتخت اسپانیا امضا شد بدون اینکه رقم قرارداد اعلام شود.

صفحه باشگاه به نقل از رونالدو ۳۷ ساله نوشت: “علاقمندم لیگ فوتبال جدیدی را در کشور متفاوتی تجربه کنم”.
وی افزود: “نگاهی که باشگاه النصر با آن کار می کند بسیار مهم است. من علاقمند به پیوستن به هم‌تیمی هایم برای کمک به تیم برای موفقیت های بیشتر هستم”.

رونالدو اضافه کرد: “از طریق بازی اخیر تیم سعودی در جام جهانی می توانیم ببینیم این کشوری با چشم اندازهای فوتبالی بزرگ و امکانات بسیار است. من خوش شانس بودم چرا که به همه چیزهایی که برای کسب آنها در فوتبال اروپا برنامه ریزی کرده بودم پیروز شدم. احساس می کنم الان لحظه مناسب برای به اشتراک گذاشتن تجربه ام در آسیاست”.

رئیس باشگاه النصر (مسلی آل معمر) هم توییت کرد: ” از پیوستن بزرگترین بازیکن تاریخ فوتبال به باشگاه النصر و لیگ سعودی خوشحالم. قرارداد با رونالدو فقط با هدف پیروزی در مسابقات نیست بلکه هدف بیشتر از آن است: انتقال تجربه های عظیم، حرفه ای گری بالا و الهام برای نسل تشنه ورزش. شما را به لذت بردن از یک فصل از فصل های توسعه بزرگ در مملکت عزت {کشور سعودی} دعوت می کنم”.

باشگاه النصر سابقه ۹ بار قهرمانی در لیگ سعودی را دارد که آخرین آن در سال ۲۰۱۹ بود. مربی فرانسوی “رودی گارسیا” هدایت این تیم را برعهده دارد.

صفحه باشگاه النصر در توییتر هم نوشت: این قرارداد چیزی بیش از نوشتن یک فصل تاریخی جدید است. این بازیکن یک الگو برای همه ورزشکاران و جوانان در سطح جهان است. با حضور او در النصر برای تحقق موفقیت های بیشتر برای باشگاه و ورزش سعودی و نسل های آینده گام بر می داریم.

 وزیر ورزش سعودی به رونالدو: خوش آمدید

وزیر ورزش سعودی (شاهزاده عبدالعزیز) هم توییت کرد: از حضور یکی از بهترین بازیکنان جهان برای آغاز مرحله جدیدی در  سعودی خرسندم. کریستیانو رونالدو به سعودی خوش آمدید. از بقیه باشگاه هایمان هم برای قرارداد با ستارهای جهانی حمایت می کنیم.

وزیر ورزش سعودی همچنین توییتی به زبان انگلیسی خطاب به رونالدو و خانواده اش نوشت: یکی از بزرگترین بازیکنان فوتبال جهان قراردادش را تایید کرد تا سفر جدیدی در سعودی داشته باشد. به خانه جدیدت خوش آمدی. به لیگ سعودی خوش آمدید. برای تو و خانواده ات تجربه عالی در سعودی امیدوارم.