علیرغم صرف میلیاردها تومان اعتبار از بیت المال برای بازسازی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر، به نظر می آید بدلیل عدم برخورداری از استانداردها، نساجی مازندران نتواند در ورزشگاه خانگی میزبان تیم های آسیایی باشد ؛

شرق مازندران : به نظر می آید د تیم فوتبال نساجی نماینده مازندران و ایران در فصل پیش‌ روی لیگ قهرمانان آسیا، در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر میزبانی نخواهد کرد.

سید مهدی رحمتی سرمربی جدید نساجی مازندران در جمع خبرنگاران گفت : بدلیل فراهم نبودن زیرساخت‌های لازم در قائمشهر برای میزبانی از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، بازی‌های آسیایی این تیم در ورزشگاه دیگری برگزار می‌شود.

بدون شک میزبانی از تیم های بزرگ آسیایی در ورزشگاه خانگی، مطالبه و خواست جدی هر هواداری است. اما متاسفانه دست شهر خسته قائمشهر اینبار هم برای برگزاری یک رویداد هیجان انگیز و پرنشاط بسته است.

سئوال اینجاست با وجود وعده‌های بسیار مسئولان استان مازندران، صرف میلیاردها تومان اعتبار برای بازسازی ورزشگاه شهید وطنی، چرا این ورزشگاه خانگی، همچنان از استانداردهای حداقلی برای میزبانی در سطح آسیا برخوردار نیست؟

این بی برنامگی و اقدام شتاب زده در بازسازی و صرف میلیاردها تومان بودجه از بیت المال برای یک ورزشگاه پیر که دارای جانمایی بد است، چه توجیهی دارد؟