مهدوی رئیس اداره ورزش و جوانان میاندورود از میزبانی این شهرستان در مسابقات قهرمانی کاراته کشور در چارچوب المپیاد ورزش‎های کارگری خبر داد.

 

 

شهرستان میاندورود میزبان مسابقات کاراته المپاد کارگری کشور

رئیس اداره ورزش و جوانان میاندورود از میزبانی این شهرستان در مسابقات قهرمانی کاراته کشور در چارچوب المپیاد ورزش‎های کارگری خبر داد.

 

 

به گزارش شرق پرس, مختار مهدوی امروز در گفت‎وگو با فارس با اشاره به وجود ورزشکاران ملی و بین‎المللی در رشته‎های مختلف ورزشی در این شهرستان بر ضرورت ساماندهی این استعدادها تاکید کرد.

 

وی یکی از برنامه‎های مدیریتی خود در میان‌دورود را تشکیل هیئت‌های ورزشی منسجم و کارآمد برای تربیت و معرفی ورزشکاران ممتاز به عرصه ورزش دانست و عنوان کرد: نخستین گام تعیین تکلیف همه هیئت‎های ورزشی فعال یا غیرفعال است.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان میان‌دورود به حضور تیم کشتی منتخب میان‌دورود در مسابقات دهه‌فجر در شهر رستم‌کلا اشاره کرد و افزود: این مسابقات به مدت دو روز با حضور تیم‎های گلستان، گلوگاه، سیمرغ، بابل، گیل‌خواران، میان‌دورود و دو تیم از رستم‌کلا بهشهر برگزار می‏‌شود.

 

این مسئول از میزبانی میان‌دورود در مسابقات کاراته قهرمانی کارگران کشور خبر داد و تصریح کرد: این رویداد ورزشی همزمان با میزبانی مازندران از المپیاد ورزشی کارگران کشور در سالن نکا چوب میان‌دورود برگزار می‎شود که میزبانی کاراته به میان‌دورود واگذار شده است.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان میان‌دورود از برپایی نخستین جلسه هماهنگی برای میزبانی این مسابقات در فرمانداری میان‌دورود خبر داد و ادامه داد: در این مسابقات ۸۰ کاراته‌کار از استان‎های مختلف کشور با هم رقابت می‎کنند.

 

مهدوی خاطرنشان کرد: مسابقات رزم‌آوران قهرمانی مازندران از ۱۶ بهمن به میزبانی اداره ورزش و جوانان و هیئت رزم‌آوران میان‌دورود در سالن ۹ دی سپاه این شهرستان برگزار می‏‌شود.

 

وی در پایان از حضور تیم شهدای روستای بیشه‌سر به عنوان نماینده میان‌دورود در مسابقات چهار جانبه کشتی در امیرکلا خبر داد و گفت: برپایی مسابقات بومی محلی بانوان در رشته‎های متنوع و برنامه‎های شاد در ۱۷ بهمن همچنین کلاس آموزشی تکواندو با حضور مدرس کشوری در روستای اسرم از برنامه‎های ماه جاری در اداره ورزش و جوانان این شهرستان است.