سید شمس الدین حسینی با تأکید بر اینکه ما در مازندران نیاز به مدیران قد بلند داریم، افزود: متأسفانه در برخی از مواقع قد مدیران ما از قد استان کوچک‌تر است و این‌ها لطمه می‌زنند...

شرق مازندران : سید شمس‌الدین حسینی نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاحیه فرستنده‌های پرقدرت تلویزیونی HD و رادیویی FM غرب مازندران در ایستگاه فرستنده رادیو دریای چالوس با بیان اینکه وقتی پیگیری و هم‌افزایی باشد کارها رو به جلو می‌رود، اظهار داشت: استان مازندران همواره بزرگ بوده و هست و زمانی جغرافیای استان مازندران از رامسر تا جنگل‌‌های گلستان و مینودشت بوده است و ساری در مرکز استان واقع شده بود اما وقتی که استان گلستان از مازندران جدا شد، ساری در شرق و رامسر در غرب مازندران واقع شد و بنابراین اگر مدیرانی قدشان بلند نباشد نمی‌توانند کل استان را ببینند.

به گزارش موج ، وی با تأکید بر اینکه ما در استان مازندران نیاز به مدیران قد بلند داریم، ادامه داد: متأسفانه در برخی از مواقع قد مدیران ما از قد استان مازندران کوچک‌تر است و این‌ها به استان لطمه می‌زنند.

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر قد مدیر بلند باشد مانند کسی است که میز در مقابلش کوتاه است و میز را بالا می‌آورد ولی داد از زمانی که میز برایش بلند باشد که آن وقت پایه میز را کوتاه می‌کند و خیلی مهم است که کشور، استان، شهرستان به کسانی بسپریم که قدشان از آن میز بلندتر باشد.

وی با اشاره به اینکه از رامسر تا ساری تقریباً ۳۰۰ کیلومتر مسافت دارد، گفت: باید به فکر توسعه و پوشش صداوسیما در استان مازندران باشیم و همین استودیوی رادیودریا می‌تواند مجهزتر شود تا ما بتوانیم بدون استرس و دغدغه حضور پیدا کنیم و از طریق این رسانه با مخاطبان ارتباط برقرار شود.

حسینی با بیان اینکه ما در عصر ارتباطات به سر می‌بریم، عنوان داشت: هر چه جلوتر می‌رویم مفاهیمی مانند انقلاب ICT را بیشتر درک می‌کنیم و الان تولید محتوا نه تنها دوسویه بلکه چند سویه شده است.

وی با بیان اینکه صداوسیما می‌تواند فاصله‌ها را بردارد، اظهار داشت: امیدواریم با بهره‌‌برداری از این پروژه، کیفیت برنامه‌ها در مازندران به ویژه غرب استان به لحاظ رادیو و تلویزیونی با کیفیتHD و FM پخش شود.

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: امروزه شبکه‌های رادیو و تلویزیون با هم رقابت می‌کنند و بینندگان به کیفیت تصاویر و صدا اهمیت فراوانی می‌دهند.

وی ابراز داشت: برای اینکه شبکه‌های استانی جذاب‌تر شوند و هم پوشش بیشتری داشته باشند و همچنین با کیفیت و پایداری بهتر برنامه‌ها را به مخاطب عرضه کنند تحولات فنی بسیار حائز اهمیت است.

حسینی گفت: از مقامات کشوری صداوسیما به ویژه معاونت فنی و آقای دکتر ابراهیمی مدیرکل صداوسیمای مرکز مازندران که این پروژه را به ثمر رساندند و برنامه‌های تلویزیونی به صورت HD در غرب مازندران قابل دریافت است و شبکه رادیویی FM توسعه پیدا کرده است، کمال تشکر و قدردانی را دارم.