استاندار مازندران گفت : پل سد گلورد با زیبایی ویژه ای که دارد باید به یک مرکز گردشگری فعال تبدیل شود و مردم محلی باید از وجود آن بهره اقتصادی لازم را ببرند...

شرق مازندران : سیدمحمود حسینی‌پور در جلسه بررسی روند تکمیل طرح پل سد گلورد، با اشاره به این که این سد از طرح های مهم منطقه شرق استان است که قابلیت ارزشمندی بر کنترل سیلاب های مخرب، تامین آب شرب و کشاورزی منطقه شرق استان و نظایر آن را دارد، یادآور شد: پل سد گلورد باید به یک سرمایه گذار حوزه گردشگری با اهلیت بالا سپرده شود.

مقام عالی دولت در مازندران با بیان این که، اقتصاد گردشگری یکی از برنامه های جدی ما در استان است، افزود: در تلاشیم تا استان را به مقصد گردشگری در شمال کشور تبدیل کنیم و مردم از محل گردشگری به درآمدهای مناسب برسند و برای جوانان شغل ایجاد شود.

وی با طرح این نکته که پل سد گلورد با زیبایی ویژه ای که دارد باید به یک مرکز گردشگری فعال تبدیل شود، گفت: پل سد گلورد در شمار چند مورد معدود در کشور است که مردم محلی باید از وجود آن بهره اقتصادی لازم را ببرند.

استاندار مازندران با بیان این که رفت و آمد گردشگر به این منطقه می تواند در وضعیت اقتصادی و درآمدزایی مردم منطقه اثرگذار باشد، اظهار داشت: هزینه های انجام شده در این پل باید به سود و درآمد چند برابری بینجامد.

گفتن است؛  پل سد گلورد از نوع زیرقوسی فلزی (به طول ۲۸۱ متر و قوس ۲۰۷ متری) است که بمنظور تامین راه ارتباطی بر روی دریاچه پشت سد در حال احداث می باشد و پس از تکمیل نصب می شود.