استاندار مازندران در حکمی سرپرست فرمانداری گلوگاه را منصوب و از فریدون کلبادی فرماندار سابق این شهرستان قدردانی کرد

به گزارش شرق پرس قطار تغییرات در دولت رئیسی به گلوگاه رسید تا نماینده جدید دولت در شرقی ترین شهرستان مازندران معرفی شود.

سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران، در حکمی، مهدی داودی را به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان گلوگاه منصوب کرد.

مراسم معارفه فرماندار جدید گلوگاه با حضور استاندار، معاون سیاسی امنیتی استانداری، مشاور و دستیار ویژه استاندار، امام جمعه گلوگاه و در غیاب برخی شخصیت های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی گلوگاه برگزار شد.

مهدی داودی فارغ التحصیل حقوق کیفری و جرم شناسی است و در سوابق وی، ریاست ادارات ثبت اسناد و املاک شهرستان های گلوگاه، بهشهر و ساری و همچنین تدریس در دانشگاه های آزاد، پیام نور و علمی کاربردی دیده می شود.

گلوگاه یکی از سیاسی ترین شهرستان های استان و دارای ظرفیت های کم نظیری است که به اعتقاد صاحب نظران تاکنون نتوانسته به جایگاه واقعی خود برسد و متاسفانه آمد و رفت فرمانداران و مدیران مختلف، رضایت بخش نبوده است.

گفتنی است؛ استاندار مازندران در نخستین سفر به این شهرستان تاثیرگذار و مهم، در دفتر حجت الاسلام میر احمدی امام جمعه گلوگاه نیز حضور یافت و در خصوص وضعیت این شهرستان به گفتگو نشست.

 

 

استاندار مازندان : گلوگاه باید به قطب گردشگری تبدیل شود

سید محمود حسینی پور در آیین تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان گلوگاه گفت: تولید ثروت و رشد اقتصادی برای ما بسیار مهم است، فرمانداران از ظرفیت‌های شهرستانی در جهت تحقق این محور‌های اساسی اهتمام کنند. ‎

او افزود: شهرستان گلوگاه از قابلیت‌های فراوانی در کوه، جنگل و دریا برخوردار است که باید از این مواهب الهی به درستی برای توسعه اقتصادی استفاده شود.

بگفته استاندار با توجه به اینکه شهرستان گلوگاه مسیر و مقصد گردشگری است باید از این ظرفیت‌ها استفاده شود و این در حالیست که تاکنون از این مزیت‌ها استفاده نشده و مردم از آن منتفع نشده اند.

حسینی پور با بیان اینکه بیش از ۶۰درصد مردم در گلوگاه به شغل کشاورزی و دامپروری مشغول هستند خاطرنشان کرد: باید در این بخش با دقت بیشتری وارد عمل شد و از دامپروری سنتی به سمت دامپروری صنعتی و توسعه اقتصادی گام برداشت.

او گفت: تولید ثروت و رشد اقتصادی برای ما مهم است و نباید اجازه دهیم که عده‌ای بنشینند و دیگران کار کنند؛ بلکه باید جوانان با اراده وارد عمل شده و با استفاده از توان جوانان برای توسعه و رشد اقتصادی گام برداشت.

فرمانداران از ظرفیت‌های شهرستانی در جهت تحقق این محور‌های مهم اهتمام کنند.

استاندار مازندران گفت:گردشگری و استفاده از ظرفیت دریا بهترین فرصت برای اشتغالزایی است و باید از این ظرفیت مازندران استفاده شود.

وی ادامه داد: باید گلوگاه تبدیل به قطب گردشگری شود و با یکی شدن و دوری از تفرقه و تلاش برای یکی شدن در این راستا گام برداریم و با محوریت فرماندار برای توسعه تلاش کنیم و برای عملی کردن این نوع برنامه‌ها باید مدیر جسور و توانمند برای رفع مشکلات وارد عمل شود.

حسینی پور افزود: برای دریای گلوگاه باید برنامه داشته و از اهل فن برای مطالعه و پژوهش در این بخش استفاده شود و این مهم باید در دستور کار فرماندار جدید گلوگاه باشد.

 

فرماندار همه ی مردم گلوگاه هستم

مهدی داودی، سرپرست فرمانداری گلوگاه هم در سخنانی با اشاره به اولویت‌های مهم خود اظهار کرد: در شهرستان گلوگاه دارای نیروی انسانی فعال، توانمند و کارآمد و شجاع هستیم و با رفع برخی مشکلات زیرساختی تلاش داریم تا در بخش اجماع سازی وارد عمل شویم.

داودی گفت: بنده فرماندار همه مردم شهرستان گلوگاه هستم و از توانمندی همه افراد اهل فکر و ایده برای رفع مشکلات استفاده خواهم کرد./صداوسیما