حسین سراج از وقوع روزانه ۱۵ تا ۲۰ حادثه بطور متوسط در شهر خبر داد.   به گزارش شرق پرس، مدیرعامل سازمان آتش نشانی بهشهر پیش از ظهر سه شنبه در دیدار با خانواده شهید حسن جان امینی که زمین ایستگاه شماره ۲ آتش نشانی بهشهر را اهداء کرده و این ایستگاه بنام این شهید […]

 

 حسین سراج از وقوع روزانه ۱۵ تا ۲۰ حادثه بطور متوسط در شهر خبر داد.

 

به گزارش شرق پرس، مدیرعامل سازمان آتش نشانی بهشهر پیش از ظهر سه شنبه در دیدار با خانواده شهید حسن جان امینی که زمین ایستگاه شماره ۲ آتش نشانی بهشهر را اهداء کرده و این ایستگاه بنام این شهید مزین است افزود: خانواده شهدا برکت نظام و انقلاب هستند.

وی با تبریک بمناسبت عید مبعث و سالروز آزاد سازی خرمشهر اظهار داشت: دیدار با خانواده شهدا از جمله برنامه های محوری ما است که در دستور کار قرار دارد و در مناسبت های مختلف انجام می شود.

سراج در در دیدار با مادر این شهید گرانقدر انقلاب و دفاع مقدس با تجلیل از صبر و مقاومت خانواده شهدا آنان را مایه سرافرازی کشور و انقلاب دانست.

وی صبر و استقامت مادر شهیدان را نتیجه درس آموزی از مکتب حضرت زینب کبری(س) دانست و یادآور شد: خانواده شهدا پشتوانه نظام و برکت انقلاب هستند که باید قدردان این بزرگواران باشیم.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی بهشهر در حاشیه این بازدید با اشاره به فصل گرما به خبرنگار مهر گفت: با توجه به گرم شدن هوا و وجود محصولات کشاورزی نظیر جو و گندم در منطقه، بروز آتش سوزی ها و خطرات ناشی از این آتش سوزی در منطقه وجود دارد که روزانه بطور متوسط بین ۱۵ تا ۲۰ حادثه رخ می دهد.

سراج گفت: خوشبختانه نیروهای آتش نشانی در دو ایستگاه بهشهر در آماده باش کامل بوده و خوشبختانه تا کنون عملیات های موفقی را انجام داده و مشکلی نداشته ایم.

وی با بیان اینکه وظایف آتش نشانان امداد و نجات، آموزش و ارائه خدمات پیشگیری و ایمنی است ادامه داد: خوشبختانه تا کنون براساس شرح وظایف وارد شده ایم.

به گزارش مهر, سراج همچنین از توزیع  و پر کردن کپسول اکسیژن رایگان به جانبازان در روز جانباز خبر داد و گفت: این برنامه نیز از جمله برنامه های مهم ما است که براساس زمان بندی انجام شده با سرکشی از جانبازان  انجام می شود که پر کردن کپسول های اکسیژن جانبازان نیز دردستور کار قرار دارد.

 

/انتهای خبر