حسن عزیزی خورشیدی گفت: خورشیدکلا به لحاظ قرار گرفتن در مجاورت جاده سراسری و بین المللی و نیز وجود بقعه متبرکه بی بی زینبیه و همچنین به لحاظ موقعیت خاص جغرافیایی پیشانی شهرستان گلوگاه محسوب می شود.

 

azizi-khorshidkola4

به گزارش شرق پرس حسن عزیزی خورشیدی در گفتگو با خبرنگار شرق پرس اظهار داشت این روستا به لحاظ قرار گرفتن در مجاورت جاده سراسری و بین المللی و نیز وجود بقعه متبرکه بی بی زینبیه و همچنین به لحاظ موقعیت خاص جغرافیایی پیشانی شهرستان گلوگاه محسوب می شود.

 

 

دهیار روستای خورشیدکلا افزود, به دلیل اینکه این روستای مرزی بین استان گلستان و مازندران واقع شده است و پتانسیل بالایی برای گردشگری دارد می تواند به لحاظ اقتصادی نیز جایگاه مناسبی در منطقه داشته باشد.

 

 

وی با اشاره به وجود کشاورزان و زمین های کشاورزی حاصلخیز خورشیدکلا بیان داشت, با بروز کردن تجهیزات کشاورزی و نیز بهره مندی از تجارب و دانش اداره جهاد کشاورزی شهرستان می توانیم شاهد تحول عظیمی در کشاورزی منطقه باشیم.

 

 

عزیزی خورشیدی یادآور شد می توانیم با ساماندهی ابزار و ماشینهای کشاورزی و تشکیل شرکت تعاونی کشاورزی گام موثری در جهت تولید بهتر، بیشتر و تجمیع نمودن کلیه منابع, قطب مهمی برای کشاورزی منطقه باشیم.

 

 

وی در خصوص طرح هادی روستای خورشیدکلا گفت: در چند ماه اخیر توانستیم موانع تعاریض را برداریم و تغییر چشمگیری در کالبد روستا ایجاد نماییم.

 

دهیار روستای خورشید کلا در شرق مازندران با اشاره به مشکل آب شرب روستا افزود, لوله گذاری آب شرب یکی از دغدغه های مهم مردم این روستا است و لذا از همه مسئولین شهرستانی و استان درخواست می نمائیم نسبت به شبکه گذاری آب شرب و همچنین پیشبرد طرح هادی این روستا اقدامات مناسبی را انجام دهند.

گزارش از عمار نظام محله