مدیرکل ورزش و جوانان مازندران درباره حضور بازنشستگان در انتخابات هیات فوتبال مازندران و همچنین مدارک ارائه شده یکی از کاندیداها توضیحاتی مهمی را ارائه کرد ...
به گزارش شرق پرس ، حسن رنگرز در برنامه ورزش مازندران شبکه تبرستان در پاسخ به سئوالی درباره انتخابات هیات فوتبال گفت : پیگیری های زیادی برای برگزاری انتخابات صورت گرفته بود، مجوزها اخذ شد و مقدمات برگزاری مجمع فوتبال در حال اجرا بود که متاسفانه فدراسیون فوتبال که می توانست انتخابات را در تاریخ مقرر برگزار کند تحت تاثیر حواشی قرار گرفت.
مدیرکل ورزش و جوانان در تکمیل صحبت هایش گفت :یکی از موارد مطرح شده مدارک یکی از کاندیدا بود و قطعا قانون درباره این شخص و همه کاندیدا اعمال خواهد شد. رنگرز افزود‌؛ مکاتبات و مستنداتی در سیستم اداری اداره کل ورزش و جوانان وجود دارد که قابل استناد است و قابل ارائه به دستگاه های نظارتی است و جهت رفع سو تفاهم ارائه هم شد.
وی تاکید کرد؛ در این راستا اداره کل ورزش و جوانان خود را ملزم به پاسخگویی و شفاف سازی می‌داند.
دکتر رنگرز افزود؛ موضوع دوم مورد بحث کرونا بود که به نظر بنده موضوعیت نداشت. به این دلیل که در وضعیت نارنجی هستیم و ما مجوز لازم را نیز از ستاد مقابله با کرونا استان اخذ کرده بودیم.
مدیرکل ورزش و جوانان در ادامه بیان داشت؛ سومین موضوع، بحث حضور بازنشستگان بود که توسط فدراسیون مطرح شد و این در حالیست که عدم ورود بازنشستگان در مدیریت ورزش در قانون صراحت دارد و ما از ابتدای امر تا به امروز بر این موضوع تاکید داشتیم و تحت هیچ عنوان نمی‌توانیم مجمع عمومی انتخاباتی هیات فوتبال را با حضور بازنشستگان برگزار کنیم.
وی گفت : گرچه شفاها این موضوع از سوی دوستان تایید شد اما احساس می شود تعارضاتی فی مابین این مهم و اساسنامه و عملکرد فدراسیون در ماه‌های اخیر در ورود بازنشستگان وجود دارد که این تعارضات باید یکبار برای همیشه رفع گردد.