فرمانده سپاه ناحیه بهشهر افزود : 4 گردان شرکت کننده در این رزمایش ، در قالب گردان های بیت المقدس مردان و کوثر زنان ، با برگزاری این رزمایش ، توان بالای خود در دفاع از مناطق شهری را به نمایش خواهند گذاشتند .

 

 

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر گفت : همزمان با سراسر کشور رزمایش گردان های بسیج بیت المقدس و کوثر با رمز یا محمد رسول الله  با نام در بهشهر برگزار شد.

به گزارش شرق پرس, سرهنگ علی نجفی روز جمعه در حاشیه برگزاری این رزمایش در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد : در این رزمایش که صبح امروز برگزار شد، هزار بسیجی از ۳ گردان این شهرستان ، برنامه های مرتبط با دفاع از کوی و برزن و عملیات های امداد و نجات را برگزار کردند.

 

وی بیان کرد : روز گذشته نیز ، این بسیجیان در کلاس های آموزشی، توجیهی و عقیدتی شرکت کرده و خود را برای مقابله با دشمن فرضی در روز جمعه آماده کردند .

 

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر افزود : ۴ گردان شرکت کننده در این رزمایش ، در قالب گردان های بیت المقدس مردان و کوثر زنان ، با برگزاری این رزمایش ، توان بالای خود در دفاع از مناطق شهری را به نمایش خواهند گذاشتند .

 

نجفی ادامه داد : گردان کوثر متشکل از زنان بسیجی شهرستان ، عصر امروز در هنرستان شهید چمران بهشهر ، رزمایش امداد و نجات و آوار برداری از مصدومان زلزله فرضی را انجام خواهند داد .

 

وی گفت : صبح امروز و با حضور مسوولان شهرستانی و استانی ، بسیجیان گردان های گوناگون ، با مستقرشدن در نقاط مشخص شده ، مانع ورود دشمنان فرضی به داخل شهر شدند.