علی رجبی بهمراه مدیرعامل نساجی و رئیس هیات فوتبال مازندران با حضور در قائمشهر از شرایط استادیوم شهید وطنی قائمشهر بازدید بعمل آورد.

شرق مازندران :  مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران با همراهی «صادق درودگر» مدیرعامل باشگاه نساجی، «حسین دلیری» معاونت امور ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران، «فرشاد آذری» رئیس اداره ورزش و جوانان قائمشهر، «رحیم درزی خلردی» رئیس هیات فوتبال استان مازندران و سایر مدیران مربوطه از آخرین وضعیت ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر استادیوم خانگی باشگاه نساجی مازندران نماینده استان در لیگ برتر فوتبال ایران بازدید کرد.

«علی رجبی» مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شهر قائمشهر و یاد مرحوم نادر دست نشان اظهار داشت: ما بدهکار جامعه ورزشی و مردم هستیم و باید در حوزه هایی که بحث شادی و نشاط مردم هست ورود کنیم مخصوصا اینجا که بحث نساجی است.

رجبی افزود: اینجا شهر زنده است چون کل استان را با این تیم زنده کرده است و ما باید قدردان نساجی باشیم.

وی از رفع مشکلات زمین ماهفروجک گفت و بیان داشت: ما امسال با همه قدرت کنار باشگاه نساجی هستیم. دوست داریم هوای تازه ای را در ورزش تزریق کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران نساجی را نماد و برند ورزش استان عنوان کرد و ادامه داد: من را عضو افتخاری باشگاه نساجی بدانید و شبانه روز در خدمت باشگاه نساجی هستیم چون جایگاه ما نوکری برای مردم است.
رجبی با بیان به اینکه مردم قائمشهر فوتبال را به خوبی می‌فهمند، گفت: کنار باشگاه نساجی بودن و کمک کردن افتخار است و ما قدردان زحمات مالک و عوامل باشگاه نساجی هستیم.
وی خواستار همدلی و صداقت شد و اظهار کرد: مازندران یک استان یکدل کنار هم است و بنده بعنوان متولی دستگاه ورزش هر لحظه و هر زمان که باشگاه نساجی کمک بخواهد در خدمت این باشگاه بزرگ هستیم.