نکته قابل توجه در این انتخابات این بود که برای هر پست انتخاب شده رئیس شورا یک نفر به عنوان کاندیدا، برای نایب رئیس شورا نیز تنها یک نفر به عنوان کاندیدا و برای دبیر و منشی شورا نیز دو نفر به عنوان کاندیدا ثبت‌نام کردند که همه این افراد با رای کامل 9 نفر انتخاب شدند.

 

shora

محمد رضا غلامی در انتخابات اعضای هیئت رئیسه چهارمین دوره شورای اسلامی شهر نکا به عنوان رئیس شورا انتخاب شد.

به گزارش شرق پرس، ظهر امروز در چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر نکا که پس از گذشت یک سال از فعالیت شورای اسلامی شهر نکا، برگزار شد، محمدرضا غلامی با ۹ رای به عنوان رئیس شورای شهر نکا، علی‌اصغر فضلی با ۹ رای اعضای شورا به عنوان نایب رئیس و موسی قاسمی‌طوسی با ۹ رای به عنوان دبیر و منشی اول و سید احمد نعمتی با ۹ رای به عنوان منشی دوم برای یک‌سال کاری انتخاب شدند.

 

نکته قابل توجه در این انتخابات این بود که برای هر پست انتخاب شده رئیس شورا یک نفر به عنوان کاندیدا، برای نایب رئیس شورا نیز تنها یک نفر به عنوان کاندیدا و برای دبیر و منشی شورا نیز دو نفر به عنوان کاندیدا ثبت‌نام کردند که همه این افراد با رای کامل ۹ نفر انتخاب شدند.

 

حسین پویا رئیس سابق شورای شهر نکا نیز در جلسه انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر نکا گفت: کار شورا کار گروهی براساس تعامل و همفکری و تعالی بخشیدن به شهر است که در طول یک‌سال گذشته با همکاری همکاران در این راستا تلاش شد.

 

وی افزود: اختلاف نظر در هر شغل و حرفه و کاری وجود دارد و شورا نیز مستثنا از این امر نیست و باید همه با تعامل در جهت رسیدن به هدف مشترک و رفع مشکلات مردم و شهر تلاش کنیم.

 

پویا با بیان اینکه کار شورا در گرو کار گروهی و همدلی و همکاری است، یادآور شد: براساس قانون شوراها هیئت رئیسه شورا بعد از یک‌سال کاری تغییر می‌کند که امیدواریم هر یک از افرادی که برای هیئت رییسه جدید انتخاب می‌شوند در جهت رفع مشکلات تلاش کنند.

 

وی ادامه داد: در طول خدمت یک‌ساله خود در کسوت رئیس شورای شهر نکا و خادم و خدمتگزار و نوکر مردم تلاش کردم تا خدمات مناسبی با همکاری همه اعضای شورای شهر نکا به شهروندان ارائه کنیم.

 

به گزارش فارس, رئیس سابق شورای شهر نکا یادآور شد: در طول این مدت سعی کردیم که عدالت را رعایت کنیم  و از تمام کسانی که در این زمینه در شهر و اعضای شورا در جهت رفع مشکلات گام برداشتند تشکر می‌کنم و امیدوارم که دوستان و همکاران و همشهریان کاستی‌های مرا ببخشند و من هم همه کسانی را که سهوا در مورد من حرفی زدند را نیز می‌بخشم.