رئیس سابق منابع طبیعی بابل که به‌ دلیل جلوگیری از تخلفاتی مانند زمین‌خواری برخی اشخاص صاحب نفوذ، با فشارها و مداخلات غیرقانونی برکنار شده بود، با ورود نماینده ویژه رئیس جمهور به مسئولیت قبلی برگشت ...

شرق مازندران : حسین پورحسین رئیس سابق منابع طبیعی بابل که به‌ دلیل جلوگیری از تخلفاتی مانند زمین‌خواری برخی اشخاص متنفذ در این منطقه با فشارها و مداخلات غیرقانونی برکنار شده بود، با پیگیری نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امر مبارزه با فساد به مسئولیت قبلی خود بازگشت.

روز گذشته طی حکمی از سوی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران، حسین پورحسین مجدداً به سمت سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بابل منصوب شد.

پور‌حسین که ۱۰ فروردین امسال بدون برگزاری مراسم رسمی تودیع برکنار شده بود و در مصاحبه‌های مختلف فشار و دخالت برخی مسؤولان غیرمرتبط را عامل برکناری خود عنوان می‌کرد و چندی قبل صوت جنجالی او در جمع دانشجویان دانشگاه نوشیروانی بحث برانگیز شده بود، با دخالت نهادهای نظارتی کشور، به مسؤولیت خود برگشت.

پورحسین در روزهای اخیر با پیگیری نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امر مبارزه با فساد به مسئولیت قبلی بازگشت و حجت‌الاسلام والمسلمین درویشیان در نامه‌ای به رئیس سازمان منابع طبیعی کشور خواست ضمن حمایت قاطع و قانونی از او در انجام وظیفه، هرگونه مداخله احتمالی از سوی افراد را جهت پیگیری و اقدام لازم با فوریت به بازرسی ویژه ریاست جمهوری گزارش کند.

گفتنی است از تاریخ ۱۰ فروردین تا کنون حمید حاجی‌زاده فیروزجاهی سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بابل بود.