نماینده شهرستان های شرقی مازندران با حضور در منزل سردار شهید ییلاقی در بهشهر، با خانواده نخستین فرمانده لشکر 25 کربلای مازندران دیدار کرد

به گزارش شرق پرس صبح امروز و به مناسبت سال جدید، دکتر شاعری نماینده شرق مازندران با حضور در منزل سردار شهید علی ییلاقی ضمن تبریک سال نو، یاد و خاطره این شهید را گرامی داشتند.

نماینده شهرستان های شرقی مازندران در این دیدار گفت : شهید ییلاقی ها، اسطوره هایی در تاریخ معاصر جمهوری اسلامی هستند و تکلیف است تا این ستاره های درخشان به خوبی به جامعه و حتی نسل های آینده شناسانده شوند.

دکتر شاعری با بیان اینکه شهدا در راه سعادتمندی با خدای خود معامله کردند و قطعا از این معامله خشنود هستند افزود؛ به امید آنکه ما و همه خدمت گزاران خانواده معظم شهدا مورد شفاعت شهدای والامقام قرار گیریم.

نماینده شهرستان های نکا، بهشهر و گلوگاه، در این دیدار نوروزی ابراز امیدواری کرد؛ دو یادگار این شهید رهرو راه پدر باشند چراکه انقلاب ما برای رسیدن به سرمنزل مقصود نیازمند افرادی با ویژگی های سردار ییلاقی است.

 

محمدرضا ییلاقی فرزند ارشد شهید ییلاقی نیز در این دیدار ضمن تشکر از حضور دکتر شاعری، تمبر یادبودی را از سوی خانواده این شهید به دکتر شاعری اهدا کرد.

دیدار نوروزی دکتر شاعری با خانواده سردار شهید ییلاقی در بهشهر

سردار شهید علی ییلاقی نخستین فرمانده لشکر ۲۵کربلا مازندران و جانباز ۷۰ درصد جنگ تحمیلی بوده است که پس از سالها تحمل رنج و مشقت ناشی از جراحات جنگ،  ۱۵ آذرماه ۱۳۹۶ به همرزمان شهیدش پیوست.