در جدیدترین موارد دکتر غلامعلی معنویان پزشک حاذق سورکی که سوابق درخشانی در خدمت به مردم منطقه میاندورود داشت بر اثر ابتلا به کرونا به شهادت رسید

به گزارش شرق پرس، متاسفانه شیوع ویروس کرونا در مازندران افراد زیادی را مبتلا کرده است و در این بین روزی نیست که از ابتلا و یا فوت کادر درمان که در خط مقدم مقابله با این ویروس منحوس هستند خبری نشنویم.

در جدیدترین موارد دکتر غلامعلی معنویان پزشک حاذق سورکی که سوابق درخشانی در خدمت به مردم منطقه میاندورود داشت بر اثر ابتلا به کرونا جان باخت.

این خبر برای مردم سورک که دکتر معنویان را سالها در طبابت, یاری رساندن و نجات جان انسانها شبانه روزی پرتلاش می دیدند چون شوک بزرگ بود که واکنش های زیادی را نیز در پی داشت.

دکتر معنویان پزشک حاذق مرکز درمانی آشوری سورک بود که پس از سالها خدمت صادقانه و عاشقانه به مردمش، پس از ابتلا به کرونا به شهادت رسید.

روز گذشته دکتر وریجی فرزند شهید وریجی از اطبا ساری نیز بدلیل ابتلا به کرونا به شهادت رسید که نشان از وضعیت تهدید کننده این بیماری برای کادر درمان دارد.

تنها کاری که در این شرایط سخت از دست مردم جامعه بر می آید در خانه ماندن برای شکست زنجیره ابتلا به کرونا است که متاسفانه برخی ها رعایت نمی کنند و در حال دامن زدن به وضعیت موجود هستند.