حجت‌الاسلام ستار علیزاده گفت: نخستین دفتر نمایندگی اوقاف مازندران در شهرستان گلوگاه در نهمین روز از دهه‌فجر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح می‌شود.

oghaaf54

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: نخستین دفتر نمایندگی اداره اوقاف و امور خیریه در گلوگاه در نهمین روز از دهه مبارک فجر افتتاح می‌شود.

 

 

به گزارش شرق پرس, حجت‌الاسلام ستار علیزاده در گفت‌وگو با فارس در ساری اظهار داشت: از نخستین روز دهه مبارک فجر نمایشگاه دستاوردهای انقلاب شکوه‌مند اسلامی در امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص مازندران برپا شد.

 

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه‌ها دستاوردهای انقلاب اسلامی در قالب پوستر، بروشور، کتابچه، سی‌دی و… به نمایش گذاشته شد، افزود: طبق گزارش‌های رسیده از مراکز فرهنگی آستان مقدس امامزادگان استقبال خوبی از سوی مردم و زائران از این نمایشگاه‌ها شده است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اینکه در پنجمین روز از دهه مبارک فجر ضریح مبارک ۵۲ امامزاده و بقعه متبرکه در استان عطرافشانی شد، عنوان کرد: همچنین قبور شهدا در جوار بقاع متبرکه از سوی اصحاب وقف و بقاع متبرکه، خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران عطرافشانی شد.

 

علیزاده از افتتاح نخستین دفتر نمایندگی اوقاف در شهرستان گلوگاه خبر داد و گفت: نخستین دفتر نمایندگی اوقاف مازندران در شهرستان گلوگاه در نهمین روز از دهه‌فجر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح می‌شود.

 

این مسئول با اشاره به اینکه پیش از این اماکن مذهبی و موقوفات شهرستان گلوگاه زیر نظر اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهشهر اداره می‌شد، متذکر شد: با برگزاری آیین معارفه در روز دوشنبه هفته جاری مهدی نعمت‌اللهی به عنوان رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلوگاه معرفی می‌شود.