حسین زادگان در جمع اهالی رسانه در واکنش به برخی حاشیه نگاری ها گفت: بنای ورود به این حاشیه ها را ندارم چراکه دستگاه ورزش ماموریت مهمتر از ماندن یا رفتن حسین زادگان دارد.

به گزارش شرق پرس صبح امروز در نشست مشترک مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و مسئول بسیج ورزشکاران سپاه کربلا با خبرنگاران رسانه های مختلف استان, حبیب حسین زادگان ضمن تبریک ایام میلاد پیامبر اسلام (ص) و هفته گرامیداشت بسیج گفت: هفته بسیج امسال تفاوت مهمی با سالهای قبل دارد و آنهم همزمانی آن با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.
وی با اشاره به ماموریت مشترک دستگاه ورزش و سازمان بسیج درباره جامعه هدف که همان جوانان است افزود؛ همه مناسبت ها و برنامه های ما باید خروجی فرهنگی داشته باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان در ادامه تاکید کرد؛ نباید غفلتی در بحث جوانان صورت گیرد و خوشبختانه برنامه های هفته بسیج امسال نیز بهتر از سال قبل طراحی و اجرایی شد.
حسین زادگان گفت: معتقدیم در میادین ورزشی باید بستر فرهنگی وجود داشته باشد و در رویدادهای ورزشی بحث ورزش قهرمانی تنها یک بعد آن است و بعد دیگر آن بسترسازی فرهنگی است که باید از آن بهره لازم را ببریم.
وی با بیان این نکته که سپاه در مناسبت ها همواره در کنار ماست اظهار داشت؛ در دیدار رسمی اخیری که با فرمانده محترم سپاه کربلا داشته ام ایشان توجه بسیاری خوبی به مقوله ورزش داشتند و خواستار هماهنگی بیش از پیش سپاه و دستگاه ورزش برای پیشبرد برنامه های فرهنگی بودند.
متولی دستگاه ورزش و جوانان در استان مازندران در بخش دیگری از اظهاراتش گفت : رسانه ها باید حضور موثری در فضای مجازی داشته باشند و اجازه ندهند معاندان و دشمنان با استفاده از خلاء بوجود آمده هر مطلب خلاف و دروغی را به خورد جوانان ما بدهند.
حسین زادگان با اشاره به ردیف بودجه ای مشخصی که دستگاه ورزش و جوانان برای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه اختصاص داد افزود؛ می توان باهمکاری بسیج ورزشکاران از این ظرفیت برای توسعه برنامه های فرهنگی در جامعه ورزشی استفاده کرد.
وی در ادامه گفت: حدود ۶۰۰ شهید شاخص ورزشکار در استان داریم و ۵۳۰ اماکن ورزشی نیز وجود دارد که می توان برای ترویج فرهنگ شهادت, برای نامگذاری اماکن ورزشی به نام شهدای این استان برنامه ریزی کرد که این اقدام با خود حامل پیام خواهد بود.
مدیرکل ورزش و جوانان با تشریح وضعیت پروژه های ورزشی در حال احداث استان اظهار داشت؛ بسیاری از طرح های ورزشی مهم تا دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد و برنامه ریزی کردیم انشاالله تا پایان سال مالی ۹۸ بتوانیم پرونده همه ی این پروژه های ورزشی نیمه کاره مازندران را ببندیم.
حبیب حسن زادگان در پاسخ به سئوال برخی خبرنگاران حاضر در نشست درباره علت سکوت دستگاه ورزش درباره برخی تخریب ها و حاشیه پردازی ها گفت : از انتقادهای سازنده استقبال می کنیم اما بنای ورود به حاشیه ها را نداریم چراکه دستگاه ورزش و جوانان ماموریت مهمتر از ماندن یا رفتن حسین زادگان دارد.
وی تاکید کرد ؛ آمدنم بر مبنای قانون بود و رفتنم هم بر مبنای قانون خواهد بود و باورم اینست که بازنشستگی هر مدیر آخر دنیا نخواهد بود و هرکس در هر جایگاه می تواند به جامعه خدمت کند.
وی در پایان ضمن دعوت از رسانه ها به نقد سازنده و کمک به پیشبرد برنامه های فرهنگی و ورزشی گفت : همه ی رسانه ها و افراد منتقد را در هفته وحدت به وحدت و یکدلی دعوت می کنم و همه باید در کنار هم در هر جایگاهی که هستیم برای ورزشکاران و جوانان کار کنیم.

لازم به ذکر است در ابتدای این نشست خبری سیدجواد حسینیان مسئول بسیج ورزشکاران سپاه کربلای مازندران ضمن تشریح ویژه برنامه های هفته بسیج گفت: تعدد برنامه های مختلف در مناسبت های گوناگون فرهنگی نشان می دهد که مسئولان ورزش و جوانان در این زمینه دغدغه دارند و معتقدیم در حوزه های ورزش همگانی, ورزش بانوان و… کارهای خوبی صورت گرفته است.