گفته فرماندار بهشهر در ضعیف بودن اطلاع رسانی و معرفی ظرفیتهای گردشگری در شرق مازندران علی رغم اینکه پتانسیل های زیادی در منطقه وجود دارد را می توان یک اعتراف تلخ قلمداد کرد.

سجادی فرماندار بهشهر: در معرفی و تبلیغ گردشگری ضعیف هستیم

 

به گزارش شرق پرس( شرق مازندران) به نقل از ایرنا, شهرستان بهشهر در تبلیغ و اطلاع رسانی گردشگری به بلوغ کافی نرسیده است و با وجود امکانات فراوان برای گردشگری در اطلاع رسانی و معرفی ضعیف عمل کرده ایم.

 

 سید خالق سجادی افزود: زیرساخت های مناسب برای گردشگری مهیا است اما ظرفیت اطلاع رسانی و تبلیغ مناسبی وجود ندارد.

 

وی اظهار کرد: شهرستان بهشهر یکی از شهرهای دارای جاذبه های تاریخی و گردشگری بی نظیر در استان مازندران است که برغم تلاش های انجام شده در این حوزه، نتوانستیم آنطور که باید گردشگری خود را معرفی کنیم.

 

فرماندار بهشهر با اعلام اینکه نهاد آموزش و پرورش باید در ایام نوروز و روزهای منتهی به نوروز برای جذب گردشگر در حوزه فرهنگیان تلاش بیشتری انجام دهد، یادآور شد: وجود ۴ مدرسه شبانه روزی در دل جنگل و در جوار طبیعت بکر هزارجریب، فرصتی مناسب برای جذب گردشگر و افزایش ماندگاری در این شهرستان داست.

 

سجادی گفت: مدارس شبانه روزی عشرستاق، بیشه بنه، کیاسر و سفیدچاه می تواند منطقه هزارجریب را به عنوان قطب گردشگری روستایی معرفی و همچنین شرایط مناسب اسکان مسافران و گردشگران را فراهم کند.

 

وی بر ضرورت معرفی گردشگری روستایی در حوزه آموزش و پرورش در روستاها تاکید کرد و افزود: در فرصت باقیمانده به سال نو، امیدواریم از این ظرفیت ها برای شناساندن گردشگری حوزه روستایی به کشور استفاده شود.