پس از اعلام بازنشستگی ارسطو قادری فرماندار سابق میاندورود, صبح امروز مراسم تودیع و معارفه فرمانداری این شهرستان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد

به گزارش شرق پرس, صبح امروز مراسم تکریم از ارسطو قادری فرماندار سابق میاندورود  و معارفه محمدرضا غلامی بعنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان با حضور حسین زادگان معاون سیاسی امنیتی استانداری, امام جمعه میاندورود و جمعی از مسئلان برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در آیین تودیع و معارفه فرمانداری میاندورود با بیان اینکه موانع و مشکلات زیاد است و حجم مطالبات مردم و جامعه هم روبه افزایش است اظهار داشت : متاسفانه مدیریت کردن در این شرایط سخت است و مایه تاسف است که عده ای حجم مطالبات مردم را افزایش می دهند با این هدف که دولت زمین گیر شود, در حالیکه این مسئله به کل نظام باز می گردد.

حسین زادگان در بخش دیگری از اظهاراتش گفت : از فرمانداران انتظار می رود سمن ها و سازمان های مردم نهاد را تقویت کنند چراکه در هر حوزه ای که دولت ها به مردم اعتماد کردند مشکلات به آسانی حل شد و در واقع یک بخش از تفاوت کشورهای توسعه یافته با کشورهای جهان سوم در همین موضوع است.

وی  در جمع مسئولان شهرستان میاندورود با اشاره به برخی سنگ اندازی ها در مسیر خدمت رسانی دولت گفت : به دولت در سایه ای که می خواهد با افزایش مطالبات مردم بین مسئولان و مردم بی اعتمادی بوجود آورد کاری نداریم  کاری نداریم و باید  از همه ظرفیت ها برای حمایت از سیاست های دولت بکار گرفته شود.

تودیع و معارفه فرمانداری میاندورود

قادری که به دلیل بازنشستگی جای خود را به معاونش محمدرضا غلامی داد در این مراسم گفت : اولین اقدام بنده در این شهرستان ایجاد آرامش بود. چراکه در حوزه های مختلف در این منطقه التهاب وجود داشت.

وی از تعریض جاده گهرباران بعنوان یکی از اقدامات مهم انجام گرفته در شهرستان یاد کرد و افزود؛ در تخصیص اعتبارات گرایش های سیاسی را لحاظ نکردیم و تلاش کردیم اعتبارات با عدالت توزیع شود.

قادری تکمیل سالن های ورزشی, احداث دوربرگردان, گازرسانی به روستاهای بالادست شهرستان میاندورود, تجهیز و نوسازی مدارس و رفع مشکلات آب شرب شهرستان را از دیگر اقدامات صورت گرفته در دوران مدیریت خود بر این شهرستان ذکر کرد.

فرماندار سابق میاندورود در پایان گفت : در دولت های اصلاحات و تدبیر و امید به میدان آمدم و افتخار می کنم که حافظ و مجری این تفکرات بودم و با اینکه می توانستم در دولت بمانم اما ترجیح دادم فضا را برای مدیران جوان فراهم کنم.

 

غلامی سرپرست فرمانداری میاندورود نیز در مراسم تودیع و معارفه فرمانداری, خدمتگزاری در نظام جمهوری اسلامی را نعمت دانست و گفت : در شرایط حساس کنونی تلاش می کنیم که نگرانی های مردم رفع شود.
سرپرست فرمانداری میاندورود با تاکید بر استفاده از ظرفیت های سازمان های مردم نهاد در پیشبرد اهداف شهرستان گفت : از همه انتظار دارم که به بنده در راستای اهداف نظام کمک کنند .

تودیع و معارفه فرمانداری میاندورود