حجت الاسلام سیدعرب علی جباری گفت: نباید در توزیع بودجه و امکانات فقط شهر بهشهر مورد توجه قرار گرفته و از واگذاری عادلانه امکانات به دیگر شهرها و روستاهای شهرستان مضایقه کرد.

 

امام جمعه بهشهر بازدید خلیلشهر

امام جمعه بهشهر به مسئولان خلیلشهر خواستار اجرای عدالت در تقسیم بودجه‌ها به همه بخش‌های گوناگون شهرستان شد و گفت: نباید در توزیع بودجه و امکانات فقط شهر بهشهر مورد توجه قرار گرفته و از واگذاری عادلانه امکانات به دیگر شهرها و روستاهای شهرستان مضایقه کرد.

 

 

 

به گزارش شرق پرس, حجت الاسلام سیدعرب علی جباری در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی خلیل شهر اظهار کرد: در هر شهری این اتحاد و هماهنگی وجود داشته باشد، آینده‌ای روشن برای آن بخش و منطقه رقم خورده و آسایش و پیشرفت برای مردم به ارمغان آورده می‌شود.

 

وی بیان کرد: خوشبختانه این شهر تازه تاسیس با وجود گذشت هشت سال از زمان راه اندازی، به پیشرفت‌های قابل توجهی رسیده و توانسته است بخش عمده‌ای انتظارات مردم را برآورده کند.

 

امام جمعه بهشهر به مسئولان این شهر توصیه کرد: در اجرای طرح‌ها و برنامه‌های عمرانی، افق دید خود را گسترش داده و پرژه‌ها را بر اساس جمعیت دهه‌های آینده طراحی و اجرا کنند.

 

جباری افزود: یکی از روش‌هایی که می‌تواند به توانمند سازی شهروندان کمک کند، استفاده از ظرفیت نیروهای بومی برای انجام دادن کارها است.

 

وی خواستار اجرای عدالت در تقسیم بودجه‌ها به همه بخش‌های گوناگون شهرستان شد و گفت: نباید در توزیع بودجه و امکانات فقط شهر بهشهر مورد توجه قرار گرفته و از واگذاری عادلانه امکانات به دیگر شهرها و روستاهای شهرستان مضایقه کرد.

 

امام جمعه بهشهر گفت: مردم همه بخش‌های شهرستان حق رسیدن به توسعه و پیشرفت را دارند و باید با روش‌های گوناگون برای کرامت بخشیدن بیشتر به مردم برنامه‌ریزی کرد.

 

وی افزود: علاوه بر توجه به مسائل مرتبط با شهرسازی و توسعه‌ای، توجه به رشد فرهنگ مردم شهرها و روستاها هم باید مورد توجه و دقت نظر مسئولان قرار بگیرد.

 

شهردار خلیل شهر نیز گفت: با وجود گذشت هشت سال از تاسیس این شهر، تلاش فراوانی برای افزایش سطح زندگی مردم انجام شده که نتیجه آن، فراهم کردن برخی زیرساخت‌های مورد نیاز است.

 

به گزارش تسنیم, عبدالجواد رحمانی افزود: یکی از نقاط مثبت مدیرت شهری خلیل شهر، همراهی و همدلی بی نظیر مردم و مسئولان این شهر است که امیدواریم با بهره‌مندی صحیح از این ظرفیت بتوانیم روزهای درخشان‌تری را برای این شهر کوچک رقم بزنیم.