نظری درباره اهدای زمین به خانواده خواهران معلول بهشهری گفت : آمادگی داریم تا این قطعه زمین را برای ساخت ۲ تا ۳ واحد مسکن خانواده سه معلول بهشهری به خیر نیک اندیش واگذار کنیم...

شرق مازندران : مدیرکل راه و شهرسازی مازندران به امضای تفاهم نامه ساخت مسکن برای افراد دارای معلولیت زیر پوشش بهزیستی و کمیته امداد استان اشاره کرد و گفت: پس از پخش گزارش سه خواهر معلول بهشهری از خبر صداوسیمای مرکز مازندران، اداره کل راه و شهرسازی از محل زمین‌های دولتی، یک قطعه زمین ۲۰۰ متری واقع در شهرک امام خمینی این شهر، بصورت رایگان برای این خانواده اختصاص داده است.

نظری افزود: آمادگی داریم تا این قطعه زمین را برای ساخت ۲ تا ۳ واحد مسکن خانواده سه معلول بهشهری به خیر نیک اندیش واگذار کنیم.

او ادامه داد: ۶ ماه گذشته برای ۲۷۰ خانواده چند معلولی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی در شهرستان‌های ساری و چالوس زمین دولتی رایگان اختصاص یافته است.

سه خواهر بهشهری به علت بیماری ژنتیکی حاصل ازدواج فامیلی چند معلولیتی هستند و با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند.آن‌ها مستاجر هستند و از امکانات اولیه زندگی محروم هستند.