جلسه نقد و بررسی کتاب "پارادایم‎های مدیریتی" نوشته طاهره حسینی‌سورکی توسط نهاد کتابخانه‎های عمومی شهرستان میاندورود با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان انجام شد

 

ketab-nagd

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میاندورود از برپایی نمایشگاه و جلسه نقد کتاب در میاندورود خبر داد.

به گزارش شرق پرس, مهدی روحی در گفت‎وگو با فارس با اشاره به برگزاری جلسه نقد و بررسی کتاب “پارادایم‎های مدیریتی” نوشته طاهره حسینی‌سورکی، افزود: این اقدام فرهنگی توسط نهاد کتابخانه‎های عمومی این شهرستان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میاندورود انجام شد.

 

وی گفت: این کتاب از مجموعه کتاب‎های مدیریتی است که با حضور مدرسان، مدیران، دانشجویان و علاقمندان به مدیریت و نیز نویسنده اثر و یک منتقد در محل کتابخانه عمومی امیرالمومنین (ع) شهر سورک شهرستان میاندورود مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میاندورود افزود: به مناسبت بیست و دومین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میاندورود با همکاری کتابخانه عمومی امیرالمومنین (ع) شهر سورک اقدام به برپایی نمایشگاه کتاب کرد.

 

روحی خاطرنشان کرد: مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با حضور فرماندار و جمعی از اهالی فرهنگ و هنر شهرستان میاندورود همچنین عموم مردم به ویژه جوانان و نوجوانان برگزار شد.

 

وی در پایان گفت: این نمایشگاه از تاریخ ۲۵ آبان تا یک آذر از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ در محل کتابخانه عمومی شهر سورک با حداقل ۲۰ درصد تخفیف برای بازدید علاقمندان، آماده بازدید عموم است.