ثبت نام دوره‌های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور از ساعت ۱۴ امروز سه شنبه شروع شد. شرق پرس: رئیس دانشگاه پیام نور در گفت‌وگو با واحد مرکزی خبر با بیان اینکه ثبت نام از داوطلبان تا ساعت ۲۴ یکشنبه ۲۱ خرداد ادامه دارد گفت: ثبت نام داوطلبان از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش […]

 

ثبت نام دوره‌های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور از ساعت ۱۴ امروز سه شنبه شروع شد.

شرق پرس: رئیس دانشگاه پیام نور در گفت‌وگو با واحد مرکزی خبر با بیان اینکه ثبت نام از داوطلبان تا ساعت ۲۴ یکشنبه ۲۱ خرداد ادامه دارد گفت: ثبت نام داوطلبان از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org انجام می شود.

ابوالفضل فراهانی افزود: شرط ثبت نام در این دوره‌ها دارا بودن مدرک کارشناسی مورد قبول وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فن‌آوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

وی با بیان اینکه داوطلبان پس از ثبت نام در این دوره ها دانشپذیر می شوند و باید تعدادی واحد درسی را در مدت سه ماه بگذرانند گفت: داوطلبان باید در تاریخ ۱۴ شهریور در آزمون متمرکز این دوره ها شرکت کنند و پس از قبولی در این آزمون به عنوان دانشجو ادامه تحصیل خواهند داد.

فراهانی با بیان اینکه نتیجه این آزمون دهه سوم شهریور اعلام خواهد شد افزود: افراد پذیرفته شده در این آزمون از ابتدای سال تحصیلی ۹۴-۹۳ ادامه تحصیل خواهند داد.

وی گفت: تعداد کد رشته های این دوره ها ۱۳۳ کد رشته و ظرفیت پذیرش نیز برای هر رشته محل ۱۵ نفر است.

رئیس دانشگاه پیام نور گفت: هزینه ثبت نام نیز ۵۷ هزار و ۲۰۰ تومان است.

فراهانی افزود: تفاوت برگزاری این دوره ها در مقایسه با سال قبل این است که با توجه به برنامه ریزی ها برای ارتقای کیفیت آموزش در این دانشگاه دانشجویان ارشد و دکترا باید پس از گذراندن واحدهای درسی، پایان نامه را نیز با موفقیت دفاع کنند تا فارغ التحصیل شوند.

 

/انتهای خبر