نماینده پارلمان آذربایجان در اظهارات ضدایرانی خود گفت: اگر ایران به آذربایجان حمله کند از روی نقشه محو خواهد شد و به 5 کشور تقسیم خواهد شد
 
شرق پرس: جلسه امروز پارلمان آذربایجان در حالی برگزار شد که رئیس و یک نماینده پارلمان این کشور اظهارات تندی را علیه ایران مطرح کردند.
 
 
به گزارش خبرگزاری آذربایجان، اوگتای آسادوف رئیس پارلمان این کشور در جلسه روز جمعه پارلمان گفت که ایران نمیتواند در امور داخلی ما دخالت کند. 
 
 
وی با اشاره به تهدید ایران علیه باکو مبنی بر سفر اخیر بنیامین نتانیاهو به این کشور گفت: ما در سفر اخیر رئیس جمهور ایران به باکو هیچ واکنشی نشان ندادیم اما باید در روابط دو طرف احترام متقابل حاکم باشد. 
 
 
قدرت حسن قلی اف یک نماینده پارلمانی نیز در نطق خود تهدید ایران علیه آذربایجان بعد از سفر نتانیاهو را تهاجم خواند و گفت این تهدید نباید بدون پاسخ بماند. 
 
 
وی با اشاره به بیانیه وزارت دفاع ایران درباره روابط آذربایجان و اسرائیل گفت که تخریب روابط دوجانیه میان تهران-باکو به نفع ایران نیست. 
 
 
وی در اظهاراتی تند مدعی شد که اگر ایران به آذربایجان حمله کند از روی نقشه محو خواهد شد و به ۵ کشور تقسیم خواهد شد./تابناک