در پی برکناری فرماندار میاندورود و اظهارات غلامیان که این برکناری را بداخلاقی و سیاسی دانسته بود، دکتر حسن نژاد معاون سیاسی امنیتی استاندار توضیحاتی ارائه کرد

به گزارش شرق پرس پس از برکناری غلامیان از فرمانداری شهرستان میاندورود، این مسئول سابق در مصاحبه با یک خبرگزاری، برکناری اش را سیاسی کاری و بداخلاقی خواند. وی در توجیه برکنار شدنش، مخالفت با واگذاری زمین دانشگاه کشاورزی میاندورود را علت این تغییر اعلام کرد.

اما معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران نیز در واکنش به این اظهارات، تغییر فرماندار میاندورود را حاصل بررسی های سه ماهه دانست و اظهار داشت : شاخص هایی برای ارزیابی همه ی فرمانداری ها وجود دارد و جامعیت و اقدامات اثربخش فرمانداران ملاک مهم استانداری برای ارزیابی فرمانداران است.

دکتر حسین حسن‌نژاد در واکنشی که در اختیار فارس قرار گرفت، با اعلام اینکه تغییر فرماندار میاندورود به یک باره انجام نشده است، افزود : حدود سه ماه بحث تغییر فرماندار میاندورد مطرح بوده که روز پنج‌شنبه این تغییر انجام شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران تاکید کرد : این تغییر  بر مبنای شاخص‌های که وجود داشت صورت گرفت و پس از  بررسی‌ها به این نتیجه رسیدم که اگر  این تغییر اتفاق بیفتد برای شهرستان مطلوب‌تر خواهد بود.

وی در پاسخ به این سؤوال که آیا غلامیان عملکرد اجرایی و سیاسی مناسبی نداشته است، افزود: فرماندار باید یک انسان جامعی باشد که علاوه برای موفقیت در رفع نیازمندی‌های مردم اقدامات موثر و اثرگذاری انجام دهد و همه فرمانداران بر مبنای این شاخص‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

حسن‌نژاد در واکنش به این سؤوال که آیا مخالفت غلامیان با واگذاری زمین در اختیار دانشگاه علوم کشاورزی به بخش خصوصی می‌تواند، زمینه این تغییرات را فراهم کرده باشد، این طور پاسخ داد: اساسا اگر بحث واگذاری زمین مطرح بوده بنده هیچگونه سند مدرکی و اظهارنظری دال بر مخالفت غلامیان نشنیدم.