ارسطو قادری با تاکید بر ضرورت دوری افراد از بیان نظرات شخصی افراد و مسئولان در مورد استاندار مازندران در تریبون‎های عمومی، افزود: تخریب این شخصیت استانی و انقلابی و جهادی به صلاح این دولت و مردم و استان نخواهد بود و نباید با برداشت‌های شخصی به تخریب استاندار پرداخت

 

arasto-ghaderi25

به گزارش شرق پرس,  فرماندار شهرستان میاندورود در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان نگاه مدیریتی خود را توجه به رسانه‎ها و مردم در سایه تعامل با خبرنگاران و یکی از ارکان اساسی مردم‎سالاری را رسانه‌ها دانست و افزود: به عنوان کسی که به رسانه‎ها اعتقاد دارم، تلاش مجموعه خود را در جهت تنویر افکار عمومی مردم اعلام کرده‎ام.

 

 

 

وی افزود: مردم با کمک رسانه‎ها از امور جامعه و کشور مطلع می‎شوند، به همین دلیل است که رسانه‎ها باید به عنوان رکن مهم جامعه مورد توجه و همکاری قرار گیرند.

 

 

ارسطو قادری با قدردانی از تلاش‎های رسانه‎ها برای معرفی شهرستان در استان و کشور افزود: این قلم تاثیرگذاری بسیاری دارد و باید نسبت به رعایت اعتدال در مسیر منطق رسانه‎ای مراقبت کرد.

 

 

این مسئول تاکید کرد: اگر رسانه‎ها در این مسیر رعایت قواعد و اعتدال را مورد توجه قرار دهند، مورد عنایت و توجه بیشتر همه مردم و مسئولان خواهند بود.

 

 

قادری با تاکید بر ضرورت وجود نقد و انتقاد در رسانه افزود: اگر به مقوله نقد اساسی توجه شود، اثرات خوبی دارد.

 

 

نماینده عالی دولت در شهرستان میاندورود با بیان اینکه مطمئنا انتقاداتی بر کارهای مسئولان وارد است که باید مورد توجه رسانه‎ها واقع شود، از برخی انتقادات خارج از واقع در رسانه‎ها انتقاد کرد.

 

 

وی با تاکید بر اینکه روش اعتدال و گفتمان و گفت‌وگو در کشور رایج شده است و ما نیز باید به این مهم پایبند باشیم، نگاه یک‌طرفه و غیرحرفه‎ای به موضوع نقد و انتقاد را مورد نکوهش قرار داد و افزود: با توجه به نگاه بلند مقام معظم رهبری در مورد اتحاد و همدلی و دوری از حاشیه وظیفه ما نیز روشن است و نباید بی‌دلیل دولت را زیر سوال برد، زیرا این دولت با انتخاب مردم و نگاه مردم روی کار آمده است و با توجه مقام معظم رهبری تایید نهایی شده است، به همین دلیل باید به دولت کمک کرد.

 

 

رئیس شورای اداری میاندورود با بیان اینکه با حرفه و کار خبرنگاری  آشنایی قبلی دارم، افزود: تعامل بین مسئولان با خبرنگاران موجب پیشبرد اهداف جامعه خواهد شد.

 

 

فرماندار میاندورود گفت: برقراری آرامش در این شهرستان نخستین کاری بود که مورد توجه قرار گرفته است و در مدت بیش از یک سال گذشته مقامات ارشد وزارتخانه‌‏های مختلف و معاون رئیس جمهور را برای توسعه و معرفی شهرستان دعوت کردیم و این حضور تاثیرات خوبی در حوزه‌های مختلف داشته است.

 

 

قادری بزرگ‌ترین آسیب‎های این شهرستان در گذشته را موضوع هدایت و کاهش خطرات و آسیب‎های ناشی از بارندگی و آب‌های سطحی دانست و افزود: با بازدید معاون رئیس جمهور و دستور استاندار مازندران اعتبار لازم برای لایروبی کانال‌های منطقه محقق و اقدامات خوبی تاکنون شد.

 

 

وی یکی دیگر از اقدامات مهم انجام شده در موضوع سیلاب را اقدامات مرتبط با آب‌خیزداری دانست و با اشاره به تخصیص اعتبار ۵۰۰ میلیونی برای تغییر الگوی کشت در روستای جامخانه افزود: در روستاهای مختلف دیگر در این شهرستان نیز تصمیمات و اقدامات لازم برای تغییر الگوی کشت انجام داده‌ایم.

 

 

این مسئول با بیان اینکه برخی از مشکلات و کمبودهای میاندورود نیازمند اعتبارات استانی است، افزود: در سال‌جاری اعتباری بیش از ۳ میلیارد تومان از بندر امیرآباد برای توسعه و ساماندهی محور گهرباران دریافت و برای بخشی از این مسیر اقدامات مورد توجهی انجام شد.

 

 

قادری تکمیل و راه‌اندازی تنها بیمارستان این شهرستان را با کمک مصطفی آشوری از اقدامات مهم انجام شده در حوزه سلامت در میاندورود دانست و افزود: حوزه سلامت از دغدغه‌های رهبری انقلاب و رئیس جمهور است و بیمارستان در حال ساخت در بخش گهرباران نیز پروژه دیگر در این شهرستان است که هدیه دولت و مدیریت شهرستان به مردم  به سلامت میاندورود است.

 

 

به گزارش فارس, وی با تاکید بر ضرورت دوری افراد از بیان نظرات شخصی افراد و مسئولان در مورد استاندار مازندران در تریبون‎های عمومی، افزود: تخریب این شخصیت استانی و انقلابی و جهادی به صلاح این دولت و مردم و استان نخواهد بود و نباید با برداشت‌های شخصی به تخریب استاندار پرداخت، زیرا تضعیف دولت و نمایندگان عالی دولت در نهایت موجب وارد شدن خسارت به استان می‎شود.