حجت الاسلام سید عربعلی جباری امام جمعه بهشهر در دیدار اصحاب رسانه اظهار داشت : مردم ما از عدم اشتغال جوانان در شهرستان رنج می برند و مسئولان باید با نیازسنجی در رفع مشكلات گام بردارند.

 jabari-arabali9

 

امام جمعه بهشهرگفت: بیکاری جوانان مهمترین مشکل بهشهر است که باید با شناخت دقیق این معضلات و ارائه راه حل مناسب در راستای رفع آن گام برداریم.

 

 

 

‌به گزارش شرق پرس، حجت الاسلام سید عربعلی جباری شامگاه شنبه در نشسی با اصحاب رسانه در بهشهر افزود: مردم ما از عدم اشتغال در شهرستان رنج می برند و مسئولان باید با نیازسنجی در رفع مشکلات گام بردارند.

 

 

وی با بیان اینکه دفتر امام جمعه در بهشهر به رغم اینکه ربطی به موضوع اشتغال و ایجاد شغل برای افراد ندارد اما بیشترین مراجعات به دفتر ما برای اشتغال و فراهم کردن کار است.

 

 

امام جمعه بهشهر ایجاد توسعه پایدار و فراهم کردن فرصت های شغلی فراوان در شهرستان را از نیازهای اساسی شهرستان برای پیشرفت دانست و یادآور شد: شهرستان بهشهر به دلیل قرار گرفتن در بین کوه و جنگل و دریا از ظرفیت های خوب گردشگری برخوردار است که می تواند در توسعه شهرستان نقش بسزایی ایفا کند.

 

 

حجت الاسلام جباری با بیان اینکه ایجاد تله کابین از نیازهای مهم جوانان در شهرستان است که می تواند در حوزه گردشگری و رونق اقتصادی موثر باشد گفت: واقعیت بهشهر به دنبال تله کابین است اما تاکنون اقدامی صورت نگرفته و کاری انجام نشده است که با نیازسنجی مناسب می توان در این راستا گام برداشت.

 

 

وی ادامه داد: ورودی و خروجی شهرستان بهشهر در خور این مردم نیست و مسئولان استانی باید در این رابطه با تزریق اعتبارات کمک کار مسئولان شهری در ادامه کار و بهسازی این مهم شوند.

 

 

حجت الاسلام جباری با بیان اینکه هنوز مصلای خوبی در شهرستان بهشهر نداریم گفت: باید از توان خیرین برای تکمیل مصلای بهشهر بهره مند شویم.

 

 

امام جمعه بهشهر همچنین با قدردانی از اتحاد و هماهنگی بین مسئولان شهرستان و به خصوص همدلی و وفاق در بین نماینده و فرماندار بر ضرورت تداوم این اتحاد تاکید کرد و گفت : همدلی و اتحاد سازنده امور است و از بسیاری مشکلات جلوگیری می کند که در هر شرایطی باید این اتحاد و برادری در راس امور ما باشد.

 

بخش یانه سر هزار جریب دارای محرومیت فراوانی است

 

حجت الاسلام جباری با اشاره به محرومیت بخش یانه سر هزارجریب بیان داشت: بخش مهمی از مردم این سرزمین علی رغم اینکه دارای افراد متدین و خالصی است و بسیاری از علمای کشور از این دیار هستند در محرومیت فراوان است که باید اقدامات رفع این مشکل فراهم شود.

 

 

وی گفت: مردم رستمکلا، خلیل شهر، ۴ قلعه عبدالملکی  هم دارای مشکلاتی هستند که باید با تدبیر مسئولان و بیان مشکلات توسط خبرنگاران و رسانه ها رفع شودکه در همه این مسائل هدف ما پیشرفت در شهرستان است و باید در سایه وحدت و همدلی به این مهم برسیم.

 

 

امام جمعه بهشهر در ادامه با تبریک به مناسبت دهه مبارک فجر اظهار داشت : دهه فجر انقلاب اسلامی فرصتی مناسب برای افزایش بصیرت مردم و وحدت هر چه بیشتر در بین مردم و مسئولان است که باید از این فرصت بدست آمده در جهت تبیین دستاوردها و اهداف انقلاب و امام راحل، شهدا و رهبری استفاده کنیم.

 

 

حجت الاسلام جباری با تاکید بر حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: حضور گسترده و همه جانبه در این روز بزرگ و سرنوشت ساز، با وجود مسائل سیاسی و مذاکرات هسته ای مشت محکمی بر دهان دشمنان و یاوه گویان است./مهر