عمادی ارزش هر سبد کالا را یک میلیون ریال عنوان کرد و یادآور شد: توزیع این سبد کالا در برخی از روستاها آغاز شده است و تا ابتدای سال اینده ادامه می یابد

بیش از 3 هزار خانواده بهشهری سبد کالای 100 هزار تومانی دریافت می کنند

به گزارش شرق پرس( شرق مازندران) مدیر کمیته امداد بهشهر گفت: بیش از ۳هزار خانوار بهشهری سبدکالای نوروزی دریافت می‌کنند.

سید موسی عمادی در گفت و گو با ایرنا افزود: با هماهنگی های انجام شده با خیران، همه افراد تحت پوشش کمیته امداد شهرستان بهشهر سبد غذایی نوروزی دریافت می کنند.

وی اظهار کرد: سال گذشته یکهزار و ۵۰۰ سبد کالا در بین افراد نیازمند و تحت پوشش این نهاد در شهرستان بهشهر در ایام نوروز توزیع شد که امسال تلاش داریم تا بیش از سه هزار سبد کالایی توزیع شود.

عمادی ارزش هر سبد کالا را یک میلیون ریال عنوان کرد و یادآور شد: توزیع این سبد کالا در برخی از روستاها آغاز شده است و تا ابتدای سال اینده مابقی افراد تحت پوشش امداد، از این سبد کالا برخوردار می شوند.

مدیر کمیته امداد بهشهر گفت: همچنین برای رفع سوتغذیه کودکان زیر ۶ سال این شهرستان هم براساس برنامه ریزی انجام شده ماهانه کالا به خانوارها تحویل می شود.

شهرستان ۱۶۰ هزارنفری بهشهر در شرق مازندران واقع شده است ودر حال حاضر سه هزار و ۱۸۸ خانوار شامل ۵ هزار و ۶۴۰ نفر از این جمعیت تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.