حجت الاسلام جباری گفت: دولتمردان و نمایندگان مجلس باید بودجه را طوری ببنند که مردم احساس امنیت و راحتی کنند و از بین بردن رکود و بیکاری از جامعه را باید در دستور کار خود قرار دهند.

حجت الاسلام جباری امام جمعه بهشهر : بودجه 97 را برای راحتی مردم تنظیم کنید

 

به گزارش شرق پرس حجت الاسلام عربعلی جباری امام جمعه بهشهر در خطبه های این هفته, با بیان اینکه دشمن ذره‌ای از توطئه‌های خود دست برنمی‌دارد، افزود: رواج فساد در مملکت، ایجاد فشار و سختی در بین مردم جامعه از اهداف شوم دشمن است.

 

خطیب نماز جمعه بهشهر با اشاره به نفوذ دشمن تاکید کرد: مسؤولان باید نسبت به بدحجابی، گرانی‌ها، بیکاری‌ها، فسادهای مالی اداری و اخلاقی و همچنین اختلاف‌انگیزان حساس باشند چرا که دشمنان اسلام به دنبال این هستند که مردم در رنج و سختی باشند.

 

جباری با تاکید بر اینکه ادبیات رهبر انقلاب ادبیات قرآنی است، بیان کرد: دشمنان هرگز باما یکرنگ نبودند و اگر امروز نخست وزیر انگلیس می‌آید دلیل بر اعلان دوستی نیست چراکه انگلیس خیانت‌های زیادی در طی سالیان نسبت به ما روا داشت.

 

وی به بخشی از ترفندهای دشمن اشاره کرد و ادامه داد: توطئه و مقابله با نظام سیاسی ایران، تهمت علیه ایران و تحت فشار قرار دادن پوتین برای لغو عملیات ایران در سوریه تنها بخشی از ترفندهای دشمن علیه ایران است.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی بهشهر افزود: با تحویل لایحه بودجه ۹۷ به مجلس نمایندگان و دولتمردان باید نگاه دینی و ایمانی نسبت به این موضوع داشته باشند و از نگاه صرفا سیاسی بپرهیزند، اگر غیر این صورت پذیرد از تربیون نماز جمعه مسائل را با مردم در میان می‌گذاریم.

 

به گزارش فارس, وی در پایان گفت: دولتمردان و نمایندگان مجلس باید بودجه را طوری ببنند که مردم احساس امنیت و راحتی کنند و از بین بردن رکود و بیکاری از جامعه را باید در دستور کار خود قرار دهند.