عبدالله غلامی در جلسه ساماندهی خودروهای مسافربر شخصی بهشهر که در سازمان حمل و نقل بهشهر برگزار شد اظهار کرد : در حال حاضر ، بهشهری دارای تاکسی های متناسب با جمعیت شهر است و نیازی به فعالیت خودروهای مسافربر شخصی در این محدوده وجود ندارد .

 

berhshahr-taxi54

مدیر عامل سازمان حمل و نقل همگانی بهشهر گفت : آمار دقیقی از فعالیت مسافربرهای شخصی که اقدام به جابه جایی غیرمجاز مسافر در درون شهر می کنند وجود ندارد .

 

 

 

به گزارش شرق پرس، عبدالله غلامی در جلسه ساماندهی خودروهای مسافربر شخصی بهشهر که در سازمان حمل و نقل بهشهر برگزار شد اظهار کرد : در حال حاضر ، بهشهری دارای تاکسی های متناسب با جمعیت شهر است و نیازی به فعالیت خودروهای مسافربر شخصی در این محدوده وجود ندارد .

 

وی بیان کرد : حضور این خودروها در شهر و جابه جا کردن مسافران ، اقدامی غیرقانونی است که تلاش می کنیم با اجرای کامل قانون ، از حضور این افراد جلوگیری کنیم .

 

مدیر عامل سازمان حمل و نقل همگانی بهشهر افزود : با توجه به استفاده شهروندان از این خودروها ، روزانه به تعداد مسافربرهای شخصی بهشهر افزوده می شود که متاسفانه در برخی موارد ، برخی از این متخلفین در لباس راننده از مردم زورگیری کرده و تخلفات فراوانی را مرتکب می شوند .

 

غلامی ادامه داد : افزایش خودروهای سرگردان به بهانه حمل و نقل دربستی و جابه جایی مسافر در شهر، دریافت کرایه های غیر معقول و ایجاد ناامنی از جمله ناهنجاری های شهری ناشی از فعالیت غیرقانونی این افراد است .

 

وی گفت : با هدف ساماندهی و پیشگیری از بروز مشکلات ترافیکی و اجتماعی برای شهروندان، طرح شناسایی مسافربرهای شخصی دربهشهراجرا می شود .

ایرنا