فرماندار گلوگاه در مراسم بهره برداری از طرح های مختلف تولیدی و عمرانی این شهرستان گفت: در شهرك صنعتی گلوگاه ۶ شركت تولیدی به بهره برداری میرسد كه در مجموع برای حدود یكصد نفر اشتغال زایی می شود.

 

ghasemi-tosi56

به گزارش شرق پرس، فرماندار گلوگاه شامگاه شنبه در مراسم بهره برداری از طرح های مختلف تولیدی و عمرانی در شرق مازندران گفت: با اشاره به اینکه همزمان با دهه مبارک فجر، ۱۴۰ طرح عمرانی، بهداشتی، ورزشی و خدماتی در گلوگاه  به بهره برداری می رسد یادآور شد: این مقدار از طرح ها در دهه فجر امسال با سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد ریالی در این شهرستان محقق می شود.

 

عیسی قاسمی طوسی گفت: در شهرک صنعتی گلوگاه پروژه های خوبی به بهره برداری می رسد که ۶ شرکت تولیدی شامل شرکت زرین دانه، سویا، بسته بندی غذایی، غلات حجیم شده، صنایع فلزی، تولید جعبه های پلاستیکی و فرآورده های بتنی از جمله این پروژه ها است که در مجموع برای حدود یکصد نفر اشتغال زایی می شود.

 

 

احمدعلی مقیمی نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: نیمی از فعالان صنعت مرغ کشور به دلیل برخی مشکلات، سیاست های غلط و ناهمگون، ورشکسته هستند.

 

وی همچنین یادآور شد, یکی از شعارهای مهم انقلاب ما استقلال بود که این مهم باید با کار و تلاش و تولید فراهم و عملیاتی شود.

 

مقیمی با بیان اینکه برای رسیدن به استقلال اقتصادی باید تولیدکنندگان مورد حمایت قرار گیرند یادآور شد: اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبری مهمترین عامل در برون رفت از تحریم و مشکلات اقتصادی است که اگر ما در تولید موفق باشیم در این رابطه حرفی برای گفتن داریم.

 

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی یکی از اقدامات بسیار مناسب دولت، جلوگیری از واردات برنج خارجی در ماه های منتهی به برداشت این محصول عنوان کرد و گفت: انجام این برنامه مهم در حمایت از تولیدکنندگان داخلی، سبب جلوگیری از نابودی کشت برنج داخلی و جلب رضایت بیشتر شالیکاران شد.

 

مقیمی افزود: تولیدکنندگان عرصه های مختلف تولیدی نیازمند تسهیلات و کمک های دولت برای پیشرفت هستند که اگر نگاه ویژه دولت و حمایت از تولیدات داخلی انجام شود می تواند موجب ترغیب بیشتر سرمایه گذاران برای حضور موثرتر در صنایع داخلی شده و استحکام بیشتری در امور اقتصادی و تولیدی ایجاد شود./ مهر