شرکت صنعتی بهپاک بهشهر که از سال 1347 در شرق مازندران تاسیس شد، یکی از واحدهای تولیدی نوستالوژیک است که به نظر می آید در مسیر توسعه قرار گرفت

شرق پرس : دستگاه و خط پروتئین ساز وینگر هفت، انبار نگهداری انواع کنجاله و نهاده‌های دامی، پست جدید ۲۰ کیلوولتی تامین برق و سرویس FTTH چهار طرحی بودند که امروز با حضور سردار رعیتی‌فر، رییس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور و حجت الاسلام جباری، امام جمعه بهشهر بهره برداری شد.

این چهار طرح بزرگ تولیدی با سرمایه گذاری ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی  در کارخانه بهپاک بهشهر بهره برداری شد.

 رییس سازمان بسیج کارگری کشور در این مراسم با بیان اینکه فشار حداکثری دشمن برای صنعت کشور به فرصت تبدیل شده است، گفت: حوزه تولید با مشکلات زیادی مواجه است، اما با انگیزه انقلابی و مدیران جهادی می‌توان از سد مشکلات ارزی و کمبود مواد اولیه نیز گذشت.

سردار رعیتی‌فر ابراز امیدواری کرد در انتخابات ریاست جمهوری امسال دولتی روی کار بیاید که با نگاه به توانمندیی‌های داخل صنعت کشور را ارتقا دهد.

مدیرعامل بهپاک بهشهر نیز با بیان اینکه وارد کردن ماشین‌آلات پروتئین ساز به دلیل تحریم‌ها و مشکلات جابجایی ارز با سختی‌های همراه بود و ارزبری بالایی داشت، گفت: شرکت بهپاک با استفاده از توانمندی‌های داخلی در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها اقدام به ساخت و نصب ماشین پروتئین‌ساز وینگر هفت کرد.

توسلی افزود: انبار نگهداری انواع کنجاله و نهاده‌های دامی با ظرفیت نگهداری چهار هزار تن کنجاله و انبار مجهز به خط اصلی انتقال کنجاله از سقف نیز بهره برداری شد که به دلیل نداشتن ستون در کشور منحصر به فرد است.

او ادامه داد: پست جدید ۲۰ کیلوولتی تامین برق مورد نیاز انبار‌های جدید با توان تولید هزار مگاوات برق و تونل‌های زیرزمینی انتقال برق نیز از جمله طرح‌هایی بود که امروز بهره برداری شد.

مدیرعامل بهپاک بهشهرراه‌اندازی سرویس FTTH را نیز یکی از طرح‌های بهره برداری شده اعلام کرد و ادامه داد: با توجه به نیاز شرکت به سیستم ارتباطی پر سرعت، اتصال خطوط ارتباطی شرکت به اینترنت و خطوط ارتباطی کشور در دستور کار قرار گرفت و با راه اندازی سرویس FTTH، سرعت تبادل اطلاعات بین کارخانه و دفاتر شرکت و سازمان‌های مرتبط تا ۱۰۰ مگابایت افزایش یافته است.

به گزارش صداوسیما، شرکت صنعتی بهپاک که از سال ۴۷ تاسیس شده، دارای کارخانجات پنبه‌پاک کنی، روغن کشی، پروتئین گیاهی، که محصولاتی همچون روغن خام سویا و کلزا انواع کجاله دانه‌های روغنی، پروتئین و آ‌رد سویا، پروتئین صنعتی، لسیتین را تولید می‌کنند.