علیزاده با اعلام اینکه امسال بحث نقدینگی حل شد و سهم این بیمارستان نگه داشته شده، گفت: افتتاح بیمارستان جایگزین بهشهر از اولویت‌های مهم ما است.

بهره برداری از بیمارستان جایگزین بهشهر از اولویت‌های مهم دولت است

 

به گزارش شرق پرس محمدجعفر علیزاده، در جلسه بررسی وضعیت بیمارستان جایگزین بهشهر، اظهار داشت: این بیمارستان از ۱۶۰تخت مصوب اولیه به ۲۲۰ تخت رسیده است و می‌تواند بسیاری از نیازها را برطرف کند.

 

وی افزود: تلاش شد تا با تخصیص اعتبارات مناسب برای این بیمارستان در خشکسالی مالی، بتوانیم در سال مالی جاری این بیمارستان را به بهره‌برداری برسانیم .

 

علیزاده، با اعلام اینکه امسال بحث نقدینگی حل شده و سهم این بیمارستان نگه داشته شده، گفت: بعد از افتتاح بیمارستان چالوس و آمل، افتتاح بیمارستان جایگزین بهشهر از اولویت‌های مهم ما است.

 

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه این بیمارستان یک بیمارستان مجهز دارای بخش جراحی، عمومی، زنان و زایمان، کودکان و نوزادان است، خاطر نشان کرد: با توجه به موقعیت مکانی و قرار گرفتن در مسیر جاده سراسری، بیش از ۳۰تخت مراجعات ویژه به این بیمارستان اختصاص یافت.

 

علیزاده، با اشاره به اینکه در استان مازندران بیمارستان‌هایی همچون بیمارستان ۲۲۰ تختی آمل و بیمارستان ۲۱۷ چالوس، افتتاح شده است، یادآور شد: بنا داریم تا بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی شهرستان بهشهر را که دارای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی است به زودی افتتاح کنیم.

 

به گزارش مهر, وی گفت: تنگنایی برای پروژه بیمارستان جایگزین بهشهر دیده نمی‌شود و مهمترین تنگناها تامین انرژی، آب، برق و گاز بود که تامین اعتبارات مناسب دیده شده است و باید با وحدت و همدلی تا پایان کار همراه باشیم.