شهردار نکا با توجه به اهمیت درآمد پایدار شهرداری‌ها، گفت: زمانی که درآمد پایدار باشد، شهرداری می‌تواند نیازهای خود را شناخته و برنامه‌ریزی دقیقی را برای پاسخگویی به نیازها، با توجه به درآمدهای پایدار انجام دهد.

 

با ساماندهی دستفروشان معضل ترافیک کاهش می یابد

به گزارش شرق پرس, شهردار نکا با تاکید بر نظارت بیشتر بر فعالیت صنوف در شهر نکا، گفت: از سوی شهرداری، دست‌فروشان نکا ساماندهی می‌شوند.

 

 

 سیدعیسی میری قلعه سری  روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: پیش بینی می‌شود بودجه سال ۹۴  شهرداری به ۱۶میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برسد که نسبت به پیش بینی سال گذشته ۱۵ درصد افزایش داشته است.

 

وی با اشاره به اجرای عملیات ترمیم و لکه‌گیری آسفالت خیابان‌های اصلی شهر، افزود: از نیمه دوم آذر تاکنون از هزار و ۵۸۰ تن آسفالت برای لکه‌گیری سطح شهر استفاده شده است.

 

شهردار نکا گفت: به منظور بالابردن بهره‌وری فضاهای عمومی شهری و ایجاد زمینه‌های استفاده بهینه از امکانات، اقدام به زیباسازی فضای شهر و نورپردازی شده که برای سال جدید چهره شهر نیز تازه می‌شود.

 

 

میری با اشاره به حادثه‌خیز بودن جاده ۳۰ متری و نیروگاه افزود: با بسته شدن تقاطع ۳۰ متری به جاده نیروگاه حادثه کاهش می‌یابد که برای ساخت زیرگذر پل نیروگاه یک میلیارد تومان اعتبارجذب شد.

 

 

وی افزود: برای ساخت پل ۳۰ متری به ۹ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

 

 

شهردار نکا گفت: از ۲ میلیارد تومان بدهی شهروندان نکایی در بخش عوارض به شهرداری، تاکنون ۷۵۰ میلیون تومان وصول شده است.

 

 

میری با توجه به اهمیت درآمد پایدار شهرداری‌ها، بیان داشت: زمانی که درآمد پایدار باشد، شهرداری می‌تواند نیازهای خود را شناخته و برنامه‌ریزی دقیقی را برای پاسخگویی به نیازها، با توجه به درآمدهای پایدار انجام دهد.

 

 

شهردار نکا افزود:با ساخت و سازهای غیر مجاز شدیدا برخورد و امسال نیز چند واحد ساختمان غیر مجاز تخریب شده است.

 

 

وی به بحث ساماندهی دست‌فروشان در سطح شهر اشاره کرد و گفت: با ساماندهی دست‌فروشان معظل ترافیک کاهش خواهد یافت.