فرماندار بهشهر گفت: براساس هماهنگی‌هایی که با امور بانوان و خانواده استانداری مازندران انجام شد، شهرستان بهشهر میزبان همایش بانوان نخبه استان از آمل تا گلوگاه است.

 

بانوان فرهیخته آمل تا گلوگاه تجلیل می شوند
فرماندار بهشهر از برگزاری همایش بانوان فرهیخته مازندرانی به میزبانی بهشهر خبر داد و گفت: این همایش صبح چهارشنبه برگزار می‌شود.

 

به گزارش شرق پرس, محمدتقی نورزاد در گفت‌وگو با  فارس گفت: براساس هماهنگی‌هایی که با امور بانوان و خانواده استانداری مازندران انجام شد، شهرستان بهشهر میزبان همایش بانوان نخبه استان از آمل تا گلوگاه است.

 

وی اظهار کرد: این همایش ۸:۳۰ دقیقه صبح چهارشنبه در مجتمع تفریحی توریستی سبزگستر هوتو برگزار می‌شود.

 

فرماندار بهشهر ادامه داد: شهرستان‌های زیادی داوطلب میزبانی همایش بانوان بودند اما انتخاب مکان مناسب و پیگیری‌های زیاد توسط فرمانداری بهشهر، منجر به پذیرش میزبانی همایش توسط این شهرستان شد.

 

نورزاد بیان کرد: برای برگزاری همایش بانوان، همه ۱۴ شهر‌ِ دعوت‌شده و استانداری مازندران، همکاری کردند تا این مراسم بهترین تاثیرگذاری را داشته باشد.

 

وی تصریح کرد: از هر شهرستان، اسامی حدود ۲۰ نفر از بانوان فرهیخته در عرصه‌های علمی، فرهنگی، ورزشی و اجتماعی به همراه رزومه کاری آنها به امور بانوان و خانواده استانداری مازندران ارسال شد تا از آنها تقدیر و تشکر شود.

 

نماینده دولت در بهشهر گفت: در مجموع، حدود یک‌هزار مهمان استانی و شهرستانی در همایش بزرگ بانوان فرهیخته مازندرانی حضور پیدا می‌کنند که استاندار مازندران و معاونان او، مدیران ادارات استانی و شهرستانی و نهادهای مختلف نیز از مدعوین هستند.  

 

وی در پایان گفت: قرار است از بانوان فرهیخته ۱۴ شهر مازندران (آمل تا گلوگاه) با اهدای لوح تقدیر و تندیس، قدردانی شود.