براساس تازه ترین رده بندی فدراسیون بین المللی فوتبال ( فیفا ) که امروز ( پنجشنبه) منتشر شد، تیم ملی فوتبال ایران با ۷۱۵ امتیاز بدون تغییر در جایگاه جهانی و آسیایی خود همچنان بر بام آسیا باقی ماند.    به گزارش شرق پرس،  ایرنا به نقل از فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) […]

 

 

براساس تازه ترین رده بندی فدراسیون بین المللی فوتبال ( فیفا ) که امروز ( پنجشنبه) منتشر شد، تیم ملی فوتبال ایران با ۷۱۵ امتیاز بدون تغییر در جایگاه جهانی و آسیایی خود همچنان بر بام آسیا باقی ماند. 
 

به گزارش شرق پرس،  ایرنا به نقل از فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) نوشت: ایران در ماه گذشته درجایگاه نخست آسیا و سی هفتم جهان قرار داشت.
 
بعد از ایران، تیم های ملی فوتبال ژاپن با ۶۱۳ امتیاز و ازبکستان با ۵۷۷ امتیاز در رده های دوم و سوم آسیا و رتبه های ۴۷ و ۵۳ جهان قرار دارند.
 
تیم ملی فوتبال کره جنوبی با یک پله صعود و تیم های استرالیا، اردن، امارات و عربستان سعودی بدون تغییر در جایگاه به ترتیب در جایگاه های چهارم تا هشتم قاره کهن آسیا قرار دارند.
 
تیم ملی فوتبال اسپانیا با ۱۶۴۰ امتیاز همچنان صدرنشین رده بندی جهان است و تیم های آلمان و پرتغال به ترتیب با ۱۳۴۰ و ۱۲۴۵ امتیاز در رتبه های دوم و سوم قرار دارند.
 
تیم ملی فوتبال برزیل در ۳۵ روز مانده به مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ با کسب ۱۲۱۰ امتیاز و دو پله صعود در جایگاه چهارم ایستاد و تیم های کلمبیا، اروگوئه و آرژانتین (یکی از حریفان ایران در دور مقدماتی جام جهانی) با یک پله نزول به ترتیب در رتبه های پنجم تا هفتم جهان قرار گرفتند.

 

 

/انتهای خبر