انتقاد کم سابقه حسین زادگان از شهردار سابق ساری در جلسه اقتصاد مقاومتی با توجه باینکه به انتخابات مجلس نزدیک می شویم گمانه زنی های زیادی را بوجود آورد ...

به گزارش شرق پرس، به نظر می آید هرچه که به انتخابات مجلس نزدیک تر می شویم صف بندی های جناحی میان چهره های سیاسی اجتماعی پررنگ تر می شود و در این بین یکی از مهم ترین حوزه های انتخابیه مربوط به مرکز استان ( ساری و میاندورود ) است که تجربه نشان داده نماینده این حوزه تاثیرات بسیار زیادی در  انتصابات مدیران ارشد استان دارد.

 

اما اختلافات سلیقه ای میان احمد حسین زادگان استاندار مازندران و مهدی عبوری شهردار سابق ساری که اکنون معاون وزیر راه و شهرسازی است، نیز بر کسی پوشیده نیست و ظاهراً قرار است هر چه که به اسفندماه نزدیک تر می شویم جدی تر هم شود.

 

بطوریکه در تازه ترین اظهارنظر استاندار مازندران در واکنش به تخلفات مهدی عبوری شهردار قبلی ساری در جلسه اقتصاد مقاومتی استان مازندران اظهار داشت :  مدیرانی که در موضوع پسماند ساری تخلف کردند باید پاسخ گو باشند. و نباید در برابر خواسته مردم مظلوم پشت کوه و تمایل عده ای فاسد برای دزدی های میلیاردی ،با کتک زدن مردم صدای مردم را خفه کنیم.

 

حسین زادگان در این جلسه به صراحت گفت : مدیران سابق شهرداری پول دولت را با انحراف در جای دیگری هزینه کردند. و واگذاری کار به شرکت دیگر از سوی شرکت تی تی اس و شهرداری ،تخلف بود.

 

وی مدیران شهری سابق را تهدید به پیگیری قضایی کرد و خطاب به مسئولان مرتبط تاکید کرد؛ جلسه فوری در اینخصوص تشکیل شود، گزارش در اسرع وقت تهیه شود و دستگاه قضایی برخورد کند.

 

استاندار مازندران در ادامه گفت : استان و شهرستان را به گند کشیده اند و‌ رفته اند به تهران. تخلفات شهردار سابق باید در دادگاه بررسی شودو مماشاتی وجود ندارد، چرا باید مماشات کنیم؟

 

به گزارش کرانه ، حسین زادگان با اشاره به بدهی سنگین شهرداری ساری اظهار کرد؛ میلیاردها تومان از پول بیت المال برداشتند و بردند و پاسخ گو نیستند، چندهزار بدهی روی دست شهرداری گذاشته اند. چند سال فقط شهرداری باید بدهی پرداخت کند. کارمندها صندلی برای نشستن ندارند. .

لازم به ذکر است؛ مهدی عبوری شهردار سابق ساری یکی از حامیان یوسف نژاد نماینده ساری و میاندورود بود که برای انتخابات آینده مجلس از حوزه تهران نام نویسی کرده است.