بعد از ظهر چهارشنبه با حضور مهدی ولی‌پور مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران، علی نبیان معاون عمرانی استاندار مازندران، فرماندار و جمعی از مسئولان بهشهر، دومین پایگاه امداد و نجات جاده‌ای این شهرستان که یادمان شهید امدادگر شعبان‌علی بهرامیان رستمی‌ است در ابتدای روستا و منطقه جنگلی و نمونه گردشگری«پاسندرِز»، به بهره‌برداری رسمی رسید. […]

 

 بعد از ظهر چهارشنبه با حضور مهدی ولی‌پور مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران، علی نبیان معاون عمرانی استاندار مازندران، فرماندار و جمعی از مسئولان بهشهر، دومین پایگاه امداد و نجات جاده‌ای این شهرستان که یادمان شهید امدادگر شعبان‌علی بهرامیان رستمی‌ است در ابتدای روستا و منطقه جنگلی و نمونه گردشگری«پاسندرِز»، به بهره‌برداری رسمی رسید.

 

به گزارش شرق پرس به نقل از فارس، مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با بیان این‌که بخش مهمی از هزینه ساخت پایگاه امداد و نجات جاده‌ای پاسند از محل اعتبارات استانی تامین شد، افزود: مجموع هزینه‌های پایگاه مذکور اعم از ساخت و تجهیزات، با احتساب هزینه انسانی، ۸۵۰ میلیون تومان است که ۳۰۰ میلیون تومان آن اختصاص به هزینه ساخت دارد.

 

پایگاه هلال احمر بهشهر

 

مهدی ولی‌پور از در دستور کار بودن پایگاه امداد و نجات بین شهری در منطقه دشت(زاغمرز) بهشهر خبر داد و گفت: این منطقه یکی از مناطق حادثه‌خیز مازندران است و احداث پایگاه امداد ثابت در آن از برنامه‌های اولویت‌دار جمعیت هلال احمر مازندران به‌شمار می‌رود.
شهرستان بهشهر دارای دو پایگاه امداد و نجات ثابت در «پاسند» و «نیالا» است که پایگاه امداد جاده‌ای نیالا، مناطق کوهستانی دو شهرستان بهشهر و گلوگاه را پشتیبانی می‌کند و یکی از پایگاه‌های مهم بین شهری مازندران است.

 

/انتهای خبر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با بیان این‌که بخش مهمی از هزینه ساخت پایگاه امداد و نجات جاده‌ای پاسند از محل اعتبارات استانی تامین شد، افزود: مجموع هزینه‌های پایگاه مذکور اعم از ساخت و تجهیزات، با احتساب هزینه انسانی، ۸۵۰ میلیون تومان است که ۳۰۰ میلیون تومان آن اختصاص به هزینه ساخت دارد.

مهدی ولی‌پور از در دستور کار بودن پایگاه امداد و نجات بین شهری در منطقه دشت(زاغمرز) بهشهر خبر داد و گفت: این منطقه یکی از مناطق حادثه‌خیز مازندران است و احداث پایگاه امداد ثابت در آن از برنامه‌های اولویت‌دار جمعیت هلال احمر مازندران به‌شمار می‌رود.

به گزارش فارس، شهرستان بهشهر دارای دو پایگاه امداد و نجات ثابت در «پاسند» و «نیالا» است که پایگاه امداد جاده‌ای نیالا، مناطق کوهستانی دو شهرستان بهشهر و گلوگاه را پشتیبانی می‌کند و یکی از پایگاه‌های مهم بین شهری مازندران است.

– See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930224001012#sthash.aaftBUQ4.dpuf

از شهرستان بهشهر، بعد از ظهر امروز با حضور مهدی ولی‌پور مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران، علی نبیان معاون عمرانی استاندار مازندران، فرماندار و جمعی از مسئولان بهشهر، دومین پایگاه امداد و نجات جاده‌ای این شهرستان که یادمان شهید امدادگر شعبان‌علی بهرامیان رستمی‌ است در ابتدای روستا و منطقه جنگلی و نمونه گردشگری«پاسندرِز»، به بهره‌برداری رسمی رسید. – See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930224001012#sthash.aaftBUQ4.dpuf