قاسم جان بابايي اظهار داشت: هم اكنون سه دانشكده پرستاري در مازندران زير نظر در شهرهاي ساري، آمل و بهشهر دانشگاه علوم پزشکی مازندران فعاليت داتشه و به جذب و آموزش دانشجويان مي پردازد.

 

پرستار

 

دانشکده پرستاری بهشهر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

 

به گزارش شرق پرس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در حاشیه بهره برداری و افتتاح دانشکده پرستاری بهشهر افزود: این سومین دانشکده پرستاری مازندران است که با جذب دانشجو فعالیت خود را آغاز کرده است.

 

قاسم جان بابایی اظهار داشت: هم اکنون سه دانشکده پرستاری در مازندران زیر نظر  در شهرهای ساری، آمل و بهشهر دانشگاه علوم پزشکی مازندران فعالیت داتشه و به جذب و آموزش دانشجویان می پردازد.

 

وی ادامه داد: دانشکده پرستاری بهشهر در حال حاضر در ترم اول آغاز به فعالیت خود از طریق تکمیل ظرفیت آزمون سراسری ۳۹ دانشجو را پذیرش کرده است که فعالیت تحصیلی این دانشجویان آغاز شده است.

 

جان بابایی بیان داشت: دانشگاه علوم پزشکی مازندران از بزرگترین دانشگاههای کشور  است که حدود شش هزار نفر در ۱۵ رشته در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند و سالانه هزار نفر در کنکور سراسراسری پذیرفته می شوند.

 

فرماندار بهشهر نیز با اشاره به خدمات فراوان بهداشت و درمان در بهشهر خاطر نشان کرد: خوشبختانه دارا بودن ۴ بیمارستان امام خمینی ر(ره)، شهدا، مهر و بیمارستان دکتر امیدی بیانگر توجه ویژه به بخش خدمات بهداشت و درمان است.

 

محمد تقی نورزاد با اشاره به اینکه براساس سند چشم انداز ۲۰ ساله بهشهر نیازمند برخورداری از ۱۶۰ تخت بیمارستانی دیگر است اظهار داشت: با بهره برداری از بیمارستان جایگزین ۱۶۰ تختخوابی بهشهر این کمبود رفع می شود.

 

وی گفت: تکمیل و بهره برداری از بیمارستان در دست اقدام امام خمینی(ره) این مشکل را بر طرف کرده و دغدغه مسئولان شهرستانی در زمینه برخورداری از تخت های بیمارستانی را برطرف می شود.

مهر