گروه دوچرخه سواری 25 نفره شرق مازندران, متشکل از رکاب زنان شهرستان های میاندورود و نکا به مشهد مقدس اعزام شدند

به گزارش شرق پرس, صبح امروز چهارشنبه هفتم شهریور, گروه دوچرخه سواری شهدای عباس آباد هلوم سر با حضور رکاب زنانی از شهرستان های میاندورود و نکا با بدرقه رسمی حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان و معاونین اداره کل راهی مشهد مقدس شدند.

حبیب حسین زادگان در مراسم بدرقه گروه دوچرخه سواری شاهد و ایثارگران مازندران به مشهد مقدس, ضمن آرزوی سلامتی برای ورزشکاران دوچرخه سوار, از تلاش اعضای این گروه برای فرهنگ سازی تقدیر کرد.

وی با اظهار امیدواری اینکه در سفرهای آینده هم به لحاظ کمی و هم کیفی شاهد رشد این سفر فرهنگ ساز باشیم تاکید کرد اینگونه برنامه های ورزشی باید تداوم یابد تا نسل جوان در مسیر فرهنگی و ورزشی رشد یابند.

سیدرضا حسینی مسئول گروه اعزامی به مشهد مقدس گفت : این گروه امسال بمناسبت هفته دفاع مقدس, یادواره سرداران و ده هزار و چهارصد شهید استان مازندران و ۲۲۵ شهید شهرستان میاندورود و چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی به مدت ۵ روز مسیر ساری تا مشهد را رکاب خواهند زد.

اعزام گروه دوچرخه سواری شرق مازندران به مشهد مقدس

وی افزود؛ این گروه دوچرخه سواران مازندرانی, متشکل از ۲۵ نفر است که ۲۰ رکاب زن و ۵ نفر تدارکات, در این مسیر ۷۰۰ کیلومتری همراه خواهند بود.

حسینی با اعلام اینکه این گروه دوچرخه سواری تا کنون ۳۵ سفر داشت افزود؛ برای هجدهمین سال پیاپی عازم مشهد هستیم, ۱۶ سفر به مرقد امام(ره) داشتیم و سه سفر برون مرزی نیز به کربلای معلا اعزام داشتیم.

وی در پایان گفت : مسن ترین فرد گروه دوچرخه سواری  ۶۲ سال دارد و جوان ترین رکاب زن گروه ۱۶ سال سن دارد.