شاعری گفت : اجرای فاضلاب شرق مازندران بعنوان ردیف مستقل در بودجه سال ۹۷ دیده شده است و ۲۵۰ میلیارد تومان برای این منظور در نظر گرفته شده است.

اعتبار 250 میلیارد تومانی برای پروژه تصفیه فاضلاب شرق مازندران

 

به گزارش شرق پرس علی محمد شاعری در آیین بهره برداری از پروژه تصفیه خانه فاضلاب مسکن مهر بهشهراظهار کرد: با توجه به اینکه انجام فاضلاب برای مسکن مهر بهشهر از نیازهای ضروری و مهم بود امروز با اعتبار ۲۲ میلیارد ریالی افتتاح شد.

 

وی گفت: با توجه به اینکه ۸۰ درصد آب به فاضلاب تبدیل می شود می‌توان با بازچرخانی فاضلاب و وارد کردن به چرخه مصرف، از بروز مشکلات ناشی از فاضلاب کم کرد.

 

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی افزود: اجرای فاضلاب شرق مازندران بعنوان ردیف مستقل در بودجه سال ۹۷ دیده شده است و ۲۵۰ میلیارد تومان برای این منظور در نظر گرفته شده است.

 

شاعری یادآور شد: فاضلاب بهشهر از سال گذشته در دستور کار قرار گرفته است و در سال جاری ۵ میلیارد تومان اعتبار برای این منظور اختصاص یافته است و فاضلاب مسکن مهر بهشهر بخشی از این طرح است.

 

به گزارش مهر وی گفت: آب مهمترین عامل توسعه کشور است و  متاسفانه اکنون در اکثر شهرهای کشور دچار مشکلات ناشی از کمبود آب هستیم در حالی که در بخش آلودگی هوا حدود ۱۰ شهر کشور درگیر مسئله آلودگی هوا هستند و برای رفع مشکلات حوزه آب باید تلاش بیشتری انجام شود.