شاعری با اعلام تخصیص اعتبار 150 میلیارد ریالی به تکمیل پروژه های عمرانی شرق مازندران گفت: بیش از صد روستای منطقه از مزایای این پروژه‌ها بهره مند می‌شوند

به گزارش شرق پرس علی محمد شاعری نماینده مردم شرق مازندران در مجلس با بیان اینکه با پیگیری‌های انجام شده، مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال برای توسعه و تکمیل ۸۸ پروژه عمرانی در شهرستان‌های بهشهر، نکا و گلوگاه اختصاص یافته است افزود؛ این مبلغ از محل اعتبارات معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری تامین شده است.

وی با اشاره به اینکه بیش از یکصد روستای شرق مازندران از مزایای این پروژه‌ها بهره مند می‌شوند اظهار داشت: عملیات اجرایی پروژه‌های راهسازی، آبرسانی، طرح هادی و ورزشی با این اعتبارات آغاز و تکمیل خواهند شد.

نماینده مردم شهرستان‌های بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: ۶۰ میلیارد ریال برای پروژه‌های راهسازی، ۳۹ میلیارد ریال برای پروژه‌های آبرسانی، ۳۰ میلیارد ریال برای پروژه‌های طرح هادی و ۲۱ میلیارد ریال برای توسعه و تکمیل پروژه‌های ورزشی در روستا‌های شرق استان اختصاص یافته است.

شاعری از دستگاه‌های اجرایی راه و شهرسازی، آب و فاضلاب روستایی، بنیاد مسکن و ورزش و جوانان خواست با توجه به تخصیص این اعتبارات، هرچه زودتر نسبت به پیگیری و انتخاب پیمانکار برای شروع عملیات اجرایی اقدام کنند.

وی افزود: این اعتبارات صرف توسعه و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های جدید در روستا‌های شرق مازندران خواهد شد.

 

 

 

 

 

yjc