ابوالقاسم احمدی اظهار داشت: ساکنان ۳۵ روستای بخش یانسر بهشهر فاقد آب شرب سالم و بهداشتی هستند که این شرایط، روند علاقه‌مندی برای بازگشت روستائیان را با مشکل مواجه کرده است.   ژبه گزارش شرق پرس, عضو شورای اداری بهشهر در نشست مشترک دهیاران شهرستان بهشهر در فرمانداری اظهار کرد: یکی از دغدغه های […]

 

 ابوالقاسم احمدی اظهار داشت: ساکنان ۳۵ روستای بخش یانسر بهشهر فاقد آب شرب سالم و بهداشتی هستند که این شرایط، روند علاقه‌مندی برای بازگشت روستائیان را با مشکل مواجه کرده است.

 

ژبه گزارش شرق پرس, عضو شورای اداری بهشهر در نشست مشترک دهیاران شهرستان بهشهر در فرمانداری اظهار کرد: یکی از دغدغه های اصلی مسئولان در سال های اخیر، فراهم کردن زمینه بازگشت روستاییان به روستاها بوده که باید زمینه این مهاجرت معکوس با فراهم کردن امکانات مورد نیاز ایجاد شود.

وی افزود: یکی دیگر از مشکلات روستاهای مناطق کوهستانی بهشهر، کم توجهی بانک ها به ارائه تسهیلات بانکی بوده که بر خلاف روستاهای مناطق دشت، تسهیلات کمتری به ساکنین روستاهای بخش یانسر پرداخت می شود.

عضو شورای اداری بهشهر افزود: در سال های اخیر دهیاری ها تلاش فراوانی برای بهبود شرایط و حل مشکلات روستاها انجام داده اند و در بسیاری موارد نیز به موفقیت های بزرگی دست پیدا کرده اند که امیدواریم این شرایط مطلوب با حمایت بیشتر مسئولان شهرستانی ادامه یابد.

به گزارش تسنیم, احمدی افزود: به رغم تلاش فراوان برای فعال کردن دهیاری ها در همه روستاهای بخش یانسر، ۱۹ روستای این منطقه فاقد دهیاری هستند و بدون تردید با فقدان دهیاری، بخش زیادی از فعالیت های مربوط به عمران و آبادی روستا با کندی و سکون همراه می‌شود.

 

/انتهای خبر