احمد حسین زادگان در جمع فعالان رسانه ای گفت : تمام تلاشم را گذاشته‌ام و خواهم گذاشت و امیدوارم در تاریخ خوب قضاوت شوم. اما دقت کنید هرکسی باید با ظرف زمان خودش سنجیده شود و همه می‌دانیم در سخت‌ترین شرایط کشور هستیم.
شرق پرس : احمد حسن زادگان در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۸۶۶ طرح در مازندران بهره برداری می شود گفت: برای اجرای این طرحها ۱۹۵۴ میلیارد تومان هزینه شده است.
استاندار مازندران همچنین از زمین زدن کلنگ ۴۶ طرح با اعتباری بالغ بر ۴۴۹ میلیارد تومان در ایام الله دهه فجر خبر داد.
او با بیان این که از این تعداد، ۷۲ طرح با هزینه ۸۴۳ میلیارد تومان با اشتغالزایی ۸۷۰نفر در ردیف طرح‌های تولیدی و صنعتی قرار دارد افزود: ۷۴۹ طرح با هزینه هزار و ۱۱۱ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۵۱۷۰ نفر در حین اجرا هم در ردیف طرح‌های عمرانی و خدماتی است.
حسین زادگان گفت: از مجموع طرح های دهه فجر امسال ۴۰ طرح با اعتباری بالغ بر ۱۵۷ میلیارد تومان به طرح های عمران شهری(شهرداری ها )و ۳۴۳ طرح با اعتبار بالغ بر ۲۴۹ میلیارد تومان به طرح های عمران روستایی از قبیل زیربنایی ،بهسازی و آسفالت راه روستایی ،مسکن محرومان ، آبرسانی گازرسانی سالن های ورزشی مربوط می شود.

مهم ترین صحبت های احمد حسین زادگان در نشست خبری را در ادامه ملاحظه می فرمائید:

اگرچه برخی اوقات برای انتصاب مدیران جدید در استان تحت فشارهای سیاسی و نمایندگان قرار می‌گیریم، ولی زیربار فشار نخواهم رفت.

اتمام پروژه‌های نیمه تمام اولویت ما بود.

مازندران در اولویت سفر استانی ریاست‌جمهوری است.

از همه رسانه‌ها تشکر می‌کنم که با پیشنهادات و نقدهای مشوقانه کمک حال ما بودند.

جایگاه ها باید تفکیک شود. وقتی استاندار شدم تعهد به کل مازندران دارم نه فقط به زادگاه خودم. انتقادهای محلی باید بر اساس شاخصها. چارچوب ها باشد.

پروژه ساری تاکام، یک پروژه محوری و ملی است و تا کاشان ادامه دارد. اتفاقا ردیف پروژه در زمان فرمانداری من تصویب شد و بعد از آن یعنی ۸ سالی که نبودیم نمی‌دانیم چه کردند و باید دولت قبل که من در آن مرخصی بدون حقوق بودم پاسخ دهد. ضمنا باید شرایط اقتصادی فعلی را هم در نظر گرفت.

در دوره بنده فروش منابع نفتی کاهش داشته است. پیشرفت پروژه ساری تاکام در همین یکسال قابل توجه بوده است.

در اواخر دوران فرمانداری بنده محل دفن زباله در قیف ورودی شهر ساری بود. در آن دوره یک مکان موقتی انتخاب شد که مکان فعلی نبود. مکانی که ما دیده بودیم بالاتر بود و مورد اختلاف مازندران و سمنان بود و آسیب کمتری هم به محیط زیست می‌زد.در آن دوره با ۳ میلیارد می شد زباله سوز را راه‌اندازی کرد. اما به هرحال با نظر استاندار وقت به فرد دیگری از درون استان واگذار شد که موفق نبود.

پسماند مشکل جدی سراسر استان است و مختص ساری نیست. نور و محمودآباد و آمل دچار مشکل هستیم و حتی بابل به معضل زباله دچار شده است.

در نوشهر هم به زودی شاهد افتتاح زباله سوز خواهیم بود.

مشکل اصلی پسماند در استان عدم تمرکز بود که در اولین قدم درخواست سازمان پسماند کردیم که موافقت شد و به زودی پسماند استان متولی واحدی پیدا می‌کند.

قرار شد امسال از محل تولید کالاهای آلاینده عوارض گرفته شود و به مدیریت پسماند استان‌های شمالی از جمله مازندران اختصاص پیدا کند.

در حوزه ورزش و سلامت اتفاقات خوبی افتاده است: استادیوم شهید وطنی در طول یکسال حدود بیست میلیارد اعتبار دریافت کرده است. فاز اول هفت‌تیر افتتاح شده، شهید متقی ساری کلنگ‌زنی شده،استادیوم نور هم افتتاح شده و ورزشگاه نوشهر نیز در آستانه بهره‌برداری است.

سی تی آنژیو یک پروژه خصوصی است و ربطی به شخص بنده ندارد. این افتخار ماست که در شمال کشور اختلاف نظر بین بخش خصوصی و دانشگاه علوم پزشکی وجود داشت که من هم کمک کردم مشکل حل شود. ما صلحی بین این دو ایجاد کردیم و گفتیم هم به بخش دولتی خدمات بدهد و هم به بخش خصوصی.

آقای مهدوی مدیر روابط عمومی ما وقتی وارد شد به یک مشکل استخدامی خورد که اندکی صبوری کردیم تا مسئله اش حل شود که حل شد و بازگشته است.

تمام تلاشم را گذاشته‌ام و خواهم گذاشت و امیدوارم در تاریخ خوب قضاوت شوم. اما دقت کنید هرکسی باید با ظرف زمان خودش سنجیده شود و همه می‌دانیم در سخت‌ترین شرایط کشور هستیم.

 

 

گزیده ای از تصاویر این نشست خبری را در ادامه ملاحظه می فرمائید :

 

 

استاندار مازندران نشست خبری : اتمام پروژه های نیمه تمام اولویت ما بود / امیدوارم در تاریخ خوب قضاوت شوم